شنیده های امروز بازار بورس / ۳۱ اردیبهشت

0

اخباری از اعلام گزارش شبندر تا آخر این هفته و تائید تعدیل سال۹۱ بابت ارز مبا دله ای به گوش میرسد

شنیده ها حاکی از نهایی شدن فرمول طرح کیفی سازی محصولات پالایشی حکایت دارد

طبق گزارش های رسیده تعدیل eps حدود ۸۰ درصدی فولاد ارفع برای سال مالی ۱۳۹۲ وتغییرdps شرکت به عدد ۶۵ ریال می باشد

طرحهای دردست اقدام این شرکت بشرح ذیل بوده است :

۱- طرح اردکان به ظرفیت هشتصد هزار تن در زمینی به وسعت ۸۶هکتار و در مجاورت گندله سازی اردکان (وابسته به شرکت معدنی وصنعتی چادرملو )در حال نصب می باشد.

۲- طرح فولاد ارفع ۲( ابرکوه) مجتمع فولاد ارفع ۲ برای تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولادی طراحی شده است این ظرفیت با توجه به میزان تولید به میزان حجم کوره بلند طراحی شده که متعاقبا” با مصرف پودر ذغال و کک مناسب قابل افزایش می باشد

خبر رسمی افزایش نرخ دارو : وزیر بهداشت از تعویق اجرای برنامه پزشک خانواده در تهران خبر داد و درباره ارز دارو نیز گفت: ارز دارو امسال مبادلاتی است و افزایش قیمت دارو نیز به میزان تورم و حدود ۳۰ درصد خواهد بود اما با اختصاص یارانه دارو افزایش قیمت دارو را جبران می‌کنیم.

 افزایش قریب الوقوع ۲۵ درصدی هزینه حمل و نقل ریلی از ابتدای تیر ماه و قابلیت تعدیل مثبت ۷۰ درصدی سود هر سهم توریل از مبلغ ۶۴۱ ریال فعلی به ۱۰۹۲ ریال در گزارش پایان سال.

افزایش قیمت انواع رادیاتور و کولرخودروی تولیدی ختور در بازار و توانایی افزایش ۱۱۵ درصدی سود هر سهم در سال مالی جاری از مبلغ ۳۱۶ ریال فعلی به ۶۷۸ ریال.

 افزایش قریب الوقوع ۳۵ درصدی هزینه حمل و نقل جاده ای از ابتدای تیر ماه ، دارا بودن بلوک ۶.۲۱ درصدی توریل و قابلیت تعدیل مثبت ۸۴ درصدی سود هر سهم حتوکا از مبلغ ۲۲۶ ریال فعلی به ۴۱۶ ریال در پایان سال جاری.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ