عاشقان جادوگر نخوانند؛ یک آمار بسیار نا امیدکننده از علی کریمی

1

جادوگر فوتبال ایران در طول پنج فصل گذشته هرگز نتوانسته با هیچ تیمی در انتهای لیگ بالاتر از پله پنجم بایستد.

 علی کریمی طی سالیان گذشته و بعد از بازگشت به فوتبال ایران، در تیم‌های باشگاهی‌اش به هیچ وجه آمار قابل قبولی نداشته است.

 علی کریمی کجاست سوابق علی کریمی بیوگرافی علی کریمی آمار علی کریمی

کریمی کار دوباره‌اش در فوتبال ایران را از لیگ هشتم با پرسپولیس آغاز کرد، اما مدافع عنوان قهرمانی در آن سال نهایتا با کسب ۵۵ امتیاز به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست نیافت.

جادوگر سپس بنا به برخی دلایل فرامتنی ناچار شد پرسپولیس را ترک کند و به استیل‌آذین برود، اما او آنجا هم دو سال بد را گذراند. تیم کهکشانی هدایتی در لیگ نهم با کسب ۵۲ امتیاز پنجم شد و در لیگ دهم فقط با ۲۸ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و به لیگ یک سقوط کرد.

البته شماره هشت دوست داستنی قرمزها در نیم فصل دوم این سال سیاه عضو استیل‌آذین نبود و در شالکه حضور داشت؛ گرچه تفاوت چندان مشهودی بین عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول و دوم وجود نداشت.

جادوگر سپس در لیگ یازدهم به پرسپولیس برگشت، اما او اینجا هم توفیقی نداشت. سرخپوشان در این فصل با کسب ۴۲ امتیاز دوازدهم شدند و البته سال بعدش با ۵۰ امتیاز به رده هفتمی لیگ دوازدهم دست یافتند.

کریمی سپس پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتورسازی رفت، اما این تیم هم در لیگ سیزدهم بدترین جایگاهش را از زمان بازگشت به لیگ برتر به دست آورد و با ۴۵ امتیاز روی پله هفتمی ایستاد.

به این ترتیب جادوگر فوتبال ایران در طول پنج فصل گذشته هرگز نتوانسته با هیچ تیمی در انتهای لیگ بالاتر از پله پنجم بایستد.

در این پنج فصل تیم‌های باشگاهی کریمی ۲۰۰ بازی انجام داده‌اند و ۲۷۲ امتیاز به دست آورده‌اند که این نتایج، میانگین ناامید کننده یک و ۳۶ امتیاز برای هر بازی را نشان می‌دهد.(بانک ورزش)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. غزاله می گوید

    سلام.تیم هایی ک علی کریمی داخلشون بازی میکرده ازپنجم بالاتر نیومدن چه ربطی به داش علی داره؟؟؟مگه فقط یه بازیکن مقصره؟آقای دایی هم باید دست ازلجاجت بردارن وموافقت کنندبابرگشتن ستاره سرخها به تیمش.ماپرسپولیس روبی کریمی نمیخوایم نمیخوایم………..