آخرین شوک کی روش / فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل

0

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از حذف نام بزرگانی مانند رحمتی ، کریمی و عقیلی از تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در آخرین روزهای قبل از اعزام این تیم به برزیل بار دیگر اهالی فوتبال را شوکه کرد. او این بار نام هایی را از تیم ملی کنار گذاشت که ساعاتی قبل از معرفی نهایی ملی پوشان فوتبال کسی فکرش را نمی کرد. این موضوع بیشتر درباره نام هایی چون محمدرضا خلعتبری و سردار آزمون صادق است.

محمدرضا خلعتبری سردار آزمون ترکیب تیم ملی ایران بازیکنان تیم ملی فوتبال 2014 برزیل

محمدرضا خلعتبری یک فصل خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و بازی های خوب او تصور اینکه از تیم ملی خط بخورد را دشوار کرده بود.

نام سردار آزمون نیز با اخباری که در روبین کازان از او منتشر می شد سر زبان ها بود. او پیشنهادهای خارجی به ویژه از سوی باشگاه انگلیسی تاتنهام دارد اما هیچ کدام از این ها سرمربی تیم ملی فوتبال را برای گنجاندن نام او در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال مجاب نکرد.

به نظر می رسد شوکی که کروش در روزهای پایانی اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی وارد کرده است واکنش های متفاوتی را از سوی اهالی فوتبال به همراه داشته باشد.هر چند با نزدیک شدن به بازی های ایران در جام جهانی نباید آرامش تیم ملی را بر هم زد.

کارلوس کروش-سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی اعزامی به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در حالی اعلام کرد که فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ زاده، بازیکن بیست و سوم از بین بیگ زاده و خانزاده اعلام خواهد شد اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می کند.

محمدرضا خلعتبری سردار آزمون ترکیب تیم ملی ایران بازیکنان تیم ملی فوتبال 2014 برزیل

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:
دروازبانان: رحمان احمدی-علیرضا حقیقی-دانیل داوری.
مدافعان: مهرداد بیت آشور-هاشم بیگ زاده- پژمان منتظری-سیدجلال حسینی-امیر حسین صادقی-احمد آل نعمه-مهرداد پولادی-حسین ماهینی.
هافبک ها: آندارنیک تیموریان-جواد نکونام-قاسم حدادی فر-رضا حقیقی-بختیار رحمانی-احسان حاج صفی.

مهاجمان: خسرو حیدری- اشکان دژاگه-مسعود شجاعی-رضا قوچان نژاد-علیرضا جهانبخش-کریم انصاری فرد- محمدرضا خانزاده

گفتنی است؛ بازیکنان می بایست ضمن به همراه داشتن لوازم شخصی خود از جمله کفش های مربوط به بازی در شرایط بارانی و عادی، راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه در محل هتل آزادی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، لیست ۲۳ نفر نهایی روز سوم ژوئن(۱۳ خرداد ماه) بر اساس درخواست فیفا اعلام خواهد شد.

علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی، سردار آزمون، محمدرضا خلعتبری، رضا نوروزی و مهدی شریفی نفرات خط خورده از فهرست تیم ملی هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ