گواردیولا پس از ۲۰ سال زندگی مشترک تن به ازدواج داد! + عکس

0

پپ گواردیولا  (Pep Guardiola) مربی تیم بایرن مونیخ طی مراسمی خصوصی و کاملا صمیمی مراسم ازدواجش را برگزار کرد.

پپ گواردیولا و نامزدش کریستینا سرا بالاخره به طور رسمی به یکدیگر «بله» گفتند و پیوند زناشویی بستند. این ازدواج بی سر و صدا روز پنج شنبه در محله ای کوچک نزدیکی بارسلونا برگزار شد و حضاری که برای مراسم فراخوانده شده بودند به خوبی توجیه شده بودند که پای رسانه ها را به این جشن کوچک باز نکنند.
همسر فوتبالیستها همسر پپ گواردیولا کریستینا سرا خانواده پپ گواردیولا پپ گواردیولا Pep Guardiola
در واقع گواردیولا پس از ۲۰ سال زندگی مشترک با نامزدش تصمیم گرفت بالاخره ازدواجش را رسمی کند و از همین رو دوازده نفر از دوستان و نزدیکان صمیمی اش را به مراسم ازدواجش فراخواند.
به گزارش «یورو اسپرت» در این مراسم والدین همسر گواردیولا هم حضور داشتند و جشن در حضور سه فرزند پپ و کریستینا برگزار شد. ماریا، ماریوس و والنتینا سه فرزند گواردیولا هستند که به ترتیب در سال های ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به دنیا آمده اند.
همسر فوتبالیستها همسر پپ گواردیولا کریستینا سرا خانواده پپ گواردیولا پپ گواردیولا Pep Guardiola
پپ که در این فصل توانست رکورد سریع ترین قهرمانی در بوندس لیگا به همراه بایرن مونیخ را بشکند از تعطیلات به وجود آمده نهایت استفاده را کرد و بالاخره تن به ازدواج داد. گواردیولای ۴۳ ساله روز شنبه هم به همراه همسر و فرزندانش راهی مراکش شده تا ماه عسلش را در این کشور و البته کازابلانکا سپری کند. این شهر برای پپ خاطره انگیز هم هست چون او توانسته قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را در همین منطقه جشن بگیرد.
آن طور که رسانه های محلی خبر داده اند او پرواز چارتری برای دوستانش که در مهمانی دوازده نفر عنوان شده اند گرفته و آنها را به جشن خود در مراکش فراخوانده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ