مجازات سنگین برای عاملان مرگ فجیع زن باردار

1
با توجه به بازتاب جهانی این خبر، پلیس با حساسیت بالایی ماجرا را دنبال می‌کند و در حال حاضر به جز دو تن از عوامل این جنایت ۱۸ نفر دیگر هم دستگیر شده‌اند و در انتظار محاکمه هستند.

 خانواده زن کشته شده در مقابل دادگاه لاهور پاکستان، به اشد مجازات خواهند رسید.

«شهباز شریف» فرماندار بخش «پونجاب» پاکستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که قتل‌هایی با انگیزه تعصب‌های خانوادگی رواج بسیاری پیدا کرده است، از این به بعد عوامل این‌گونه جنایت‌ها با اتهام خشونت مرگبار محاکمه شده و به اشد مجازات می‌رسند.

اواسط هفته گذشته یک زن جوان پاکستانی به نام «فرزان» ۲۵ ساله در حالی که باردار بود مقابل دادگاه لاهور هدف سنگ‌پرانی پدر، برادران و نامزد سابقش قرار گرفت و با جراحت بسیار شدید جان باخت. با توجه به بازتاب جهانی این خبر، پلیس پاکستان با حساسیت بالایی ماجرا را دنبال می‌کند و در حال حاضر به جز دو تن از عوامل این جنایت ۱۸ نفر دیگر هم دستگیر شده‌اند و در انتظار محاکمه هستند.

«محمد اقبال» شوهر ۴۵ ساله این زن مدعی شد خانواده همسرش پیش از این نیز دختر بزرگشان را به جرم عاشق شدن کشته بودند. این مرد چند روز قبل در گفت‌‌وگو با خبرنگاران محلی گفته بود شش سال پیش برای رسیدن به «فرزان» -مقتول ۲۵ ساله- همسر اولش را کشته بود و تا یک سال پیش به جرم قتل در زندان به‌سر می‌برد.

با توجه به این‌که براساس قوانین پاکستان قاتل با پرداخت دیه یا گرفتن بخشش خانواده تبرئه می‌شود، این مرد نیز یک سال پیش با پرداخت دیه به پسرش- شاکی پرونده- مجوز آزادی‌اش را گرفت و با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کرد. «فرزان» در زمان مرگ سه ماهه باردار بود و خانواده همسرش با توجه به‌شدت آسیب به جسد این زن، او را شبانه دفن کردند تا روشنایی روز عمق فاجعه رخ داده را نشان ندهد.

زن جوان زن باردار تجاوز به زن جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمد می گوید

    اینم از دین مبین اسلام