کاندیدای ریاست جمهوری : تیم، ستاد، سخنگو و پول ندارم

0
محمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در مورد برنامه‌هایش برای تشکیل دولت احتمالی گفت: من یک کلمه بیشتر ندارم. می‌خواهم یک دولت ضد تورم تشکیل دهم. به دولت‌های متورم نقد دارم.
وی ادامه داد: می‌خواهم مردم را دعوت کنم به اینکه به دولتی رأی دهند که در آن تورم نباشد. این برنامه من است و از این واضح‌تر و ساده‌تر نمی‌شود.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: تیم ندارم. ستاد، سخنگو و پول ندارم. هیچی ندارم، تجربه‌ای دارم که می‌خواهم آن را به ملت ایران منتقل کنم که اگر قبول کردند، فبها المراد، اما اگر قبول نکردند به آن‌ها می‌گویم که دوباره دچار این دردسر می‌شوید و دولتی سرکار می‌آید که جیب فقرا را خالی و جیب اغنیا را پر می‌کند.
غرضی اضافه کرد: مردم من را می‌شناسند. شما جوان هستید و من را نمی‌شناسید. من در این کشور به مدت ۵۰ سال کار کردم و در همین کشوری که همه دولت‌‌ها تورم‌زا بودند، کار ضدتورمی کرده‌ام.
وی در ادامه به بخشی از برنامه‌هایش در سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: من راه‌حل دارم، مردم مرا می‌شناسند. شبکه‌های برق، گاز، مخابرات و شبکه‌های اجتماعی، سیاسی را راه‌اندازی کرده‌ام. این کارها بدون اینکه کوچکترین پولی از کسی بگیرم انجام شده است. مردم خودشان تشویق و کار کرده‌اند که این‌ها راه‌حل‌های من است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ