خشنودی سهامداران در مجمع “نیرو کلر”

0

در این جلسه تصویب شد به ازای هر سهم مبلغ ۹۷۰ ریال سود نقدی میان سهامداران تقسیم شود.

انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و نسل فردا به عنوان روزنامه های رسمی شرکت و موسسه حسابرسی ایران مشهود به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی نخستین کاوش به‌عنوان بازرس علی‌البدل شرکت برای سال ۹۳ از دیگر مصوبات این مجمع بود.

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده که بعد از مجمع عمومی عادی شرکت نیرو کلر در ساعت ۱۱:۳۰ تشکیل گردید و اعضای هیات رییسه مجمع عمومی عادی مجدداً انتخاب گردیدند، بر اساس دستور جلسه مصوب شد، سال مالی شرکت از پایان اسفند ماه به پایان شهریور ماه هر سال تغییر یابد.

از نکات بارز این مجمع حضور  بیش از ۵۰ درصدی سهامداران نسبت به مجمع عادی قبلی بود.

همچنین در این مجمع هیات مدیره مکلف شد، ظرف مدت سه ماه نسبت به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۶۰/۹۸ میلیارد ریال به ۲۰۰ میلیارد ریال اقدام نماید.

هیأت رییسه مجمع تقسیم ۹۷۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم را به تصویب رساند.

همچنین انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد و نسل فردا به عنوان روزنامه رسمی و مؤسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان حسابرس قانونی و مؤسسه حسابرسی نخستین کاووش به عنوان حسابرسی علی البدل “شکلر” از دیگر مصوبات مجمع بود.

قابل ذکر است که در مجمع فوق العاده نیز تغییر سال مالی از اسفند ماه به شهریور ماه هر سال و اصلاح برخی مفاد اساسنامه شرکت از دیگر مصوبات مجمع بود.پایان مجمع با رضایت سهامداران از عملکرد شرکت همراه بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ