چاقو کشی خونین در مجلس ختم

0

دو پسر شرور که با چاقو کشی در مجلس ختم ۳ نفر از شرکت کنندگان در مجلس عزا را مجروح کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از این پسران دو قبضه چاقوی بلند نیز کشف و ضبط شد.

 حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر خبر درگیری و چاقوکشی در یکی از رستوران‌های محله خزانه تهران ماموران تخصصی این یگان بلافاصله به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

در خلال بررسی‌های پلیس اشخاصی به هویت «کاظم» و «قاسم» به واحد گشت مراجعه و اظهار داشتند: دو نفر به هویت «پیام» و «آرمان» اقدام به چاقوکشی و به هم ریختن مراسم عزاداری و ختم پدرمان کردند و باچاقو سه نفر از اعضای فامیل را به هویت‌های «رحیم»، «رحمان» و «مریم» را مجروح کرده و آنان به دلیل شدت جراحت به بیمارستان فرستاده شدند و متهمان نیز از محل متواری شده اند.

به نقل ازابتکار، به دنبال اظهارات شکات و با عنایت به مشهود بودن جرم صورت گرفته که در ساعت ۱۷ روز یک شنبه رخ داده بود، ماموران با هماهنگی مرکز پیام اقدام به اجرای طرح مهار کردند و دقایقی بعد، پس از رسیدن واحد گشت، ضاربین که دو پسر جوان بودند، درحالی که آنان نیز از ناحیه دست و صورت دچار جراحت شده بودند، دستگیر و دو قبضه چاقوی بلند از زیر لباسشان کشف و ضبط گردید.

سرهنگ احمد صالحی رئیس کلانتری ۱۶۰خزانه گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ