نماد “پتروشیمی اصفهان” چه زمانی بازگشایی می شود

0
طی نشست خبری معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه وضعیت نماد معاملاتی سهام شرکت پتروشیمی اصفهان مشخص شد.

امیرحمزه مالمیر در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز پیرامون زمان بازگشایی نماد “شصفها” اظهار داشت: نماد معاملاتی شرکت مذکور در حالی از سال ۸۹ تاکنون متوقف مانده که مشکلاتی پیرامون سهامدار عمده این مجتمع پتروشیمی وجود دارد. اما به دلیل آنکه تعداد زیاد سهامداران خرد این شرکت بورسی و چشم انداز مناسب این مجموعه بورسی پس از رایزنی سازمان بورس با پالایش نفت اصفهان مقرر گردید تا خوراک مورد نیاز پتروشیمی اصفهان از سوی مجتمع پالایشی مذکور تأمین گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پتروشیمی اصفهان با توان تولید ۶۰ تا ۷۰ درصد از ظرفیت اسمی تولید فعال بوده و مراودات روزانه خود را با شرکت پالایش نفت اصفهان از سر گرفته است.

مالمیر به تغییرات مدیریتی اعمال شده در شرکت پتروشیمی اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به این امر نماد معاملاتی “شصفها” پس از ارایه صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی شده سال ۹۲ و همچنین گزارش پیش بینی درآمد هر سهم سال ۹۳ از حالت توقف خارج می شود.

بدین ترتیب با شرایط جدید حاکم بر فعالیت شرکت مذکور هیأت پذیرش شرکت بورس نماد “شصفها” را حذف نکرده و تصمیم بر ابقای آن در بازار بورس گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ