مصوبات مجمع سهامداران “بیمه آسیا”

0

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا برگزار شد و طی آن بر اساس مصوبات مجمع و با توجه به پیش بینی سود ۸۷ ریالی برای هر سهم، مقرر شد مبلغ ۲۲ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شود.

روابط عمومی بیمه آسیا، ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده به مجمع و سهامداران، با تأکید بر روند رو به رشد تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۲، گفت: تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۱۶/۰۱۳/۸۷۳میلیون ریال شد که نسبت به سال ۱۳۹۱ با ۱۶/۶۷درصد رشد همراه بوده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به افزایش ۳۴/۳۴ درصدی پرداخت خسارت در سال ۱۳۹۲، اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا در سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۱۰/۴۸۷/۳۶۷ میلیون ریال خسارت به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان پرداخت کرده است.

نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا با تصریح نسبت خسارت ۶۵ درصدی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۲، بیان داشت: پرداخت خسارات معوق و خسارت پرونده هایی که آرا آنها صادر شده، تلاش در جهت پرداخت خسارت های دیه در سال ۱۳۹۲ و ایفای تعهدات بخش اعظم بیمه نامه های عمر و پس انداز طرح قدیم، دلایل افزایش نسبت خسارت در سال ۱۳۹۲ می باشد.

کاردگر در ادامه با مقایسه درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۱ از رشد ۶۰ درصدی درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال ۱۳۹۲ خبر داد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سهم ۹/۷ درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه کشور و ۱۷/۷ درصدی از بازار بیمه خصوصی اظهار امیدواری کرد که سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۳ سهم دو رقمی خواهد شد.

در ادامه مهدوی نیا، معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی بیمه آسیا با ارائه دلایل و مستندات قانونی پاسخگوی بند های قانونی حسابرس بود.

تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۲ بیمه آسیا به اتفاق آرای حاضرین بخش بعدی مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا بود که در ادامه براساس مصوبات مجمع و با توجه به پیش بینی سود ۸۷ ریالی برای هر سهم، مقرر شد مبلغ ۲۲ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شود.

انتخاب اعضای هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بیمه آسیا بخش پایانی مجمع بود که براساس آن آقایان فضل الله معظمی، عبدالرسول دری اصفهانی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی (سهم دولت)، شرکت ستاره عمران زمین و شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت در هیأت مدیره بیمه آسیا حضور خواهند داشت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ