زن خیانتکار قزوینی، شوهرش را با لبخند کشت + عکس

0

زن خیانتکاری که برای رسیدن به مرد مورد علاقه‌اش همسرش را با دارو به قتل رساند، پس از ۱۴ ماه شناسایی و دستگیر شد.

 اوایل اسفند ماه سال ۹۱ جسد مردی حدودا ۲۵ ساله در کنار یکی از خیابان های فرعی یکی از شهرهای استان قزوین توسط پلیس کشف و به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

قتل همسر قتل شوهر رابطه نامشروع اخبار قتل اخبار جنایی
در بررسی های اولیه کارآگاهان و همینطور پزشکی قانونی علت تامه مرگ و وقوع جنایت محرز نشد، به همین دلیل کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قزوین دست از تحقیقات خود بر نداشته و تلاش خود را برای حل این پرونده بیشتر کردند.

تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان از رابطه پنهانی زن مقتول با مرد غریبه ای مطلع شدند و سرانجام با به دست آوردن مدارک کافی مرد جوان را به همراه همسر مقتول دستگیر و به پایگاه انتقال دادند.

پس از ساعت ها بازجویی فنی و پلیسی و مقاومت عاملان جنایت در برابر حقیقت، در نهایت آنان با رویارویی با مدارک مستند به ناچار لب به سخن گشوده و به قتل دردناک مرد کارگر با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

همسر مقتول درباره جزئیات شب حادثه گفت: ابتدا همسرم را با دارو مسموم کردم و سپس با اضافه کردن دوز آن کم کم او را با لبخند به دیار باقی رهسپار کردم و در پایان جسد شوهرم را با خودروی مرد مورد علاقه ام به حاشیه شهر انتقال داده و همانجا رهایش کردیم.

سرهنگ علی حسین حسینی نژاد رییس پلیس آگاهی استان قزوین با اعلام این خبر، افزود: علت بروز چنین قتل هایی عدم پایبندی به اصول شرعی و زناشویی است. (باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ