دختر هاشمی رفسنجانی : زمانی که اصلاح طلبان به قدرت می رسند حضور و نقش بانوان در عرصه سیاست را فراموش می کنند

1

فائزه هاشمی رفسنجانی رئیس فدراسیون اسلامی ورزشی زنان منحل شده ایران با انتقاد ازعملکرد اصلاح طلبان در دوران حاکمیت شان گفت: زمانی که اصلاح طلبان به قدرت می رسند حضور و نقش بانوان در عرصه سیاست را فراموش می کنند و یادشان می رود که بانوان نیز وجود دارند.

فائزه هاشمی سوابق فائزه هاشمی بیوگرافی فائزه هاشمی

وی در حاشیه جشن امید در گفت و گو با فارس در کاشان گفت: اعتدال تنها سیاسی نیست بلکه اعتدال جنسیتی را نیز باید محترم شمرد و در کشوری که حدود ۶۰ درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان و نیمی از جمعیتش را بانوان تشکیل می دهند، با حضور کمرنگ بانوان در بخش مدیریتی کشور مواجه هستیم.

وی برابری جنسیتی، قومی و مذهبی را در کشورهای توسعه یافته امری پذیرفته شده دانست و افزود:اگر ما نیز که در مسیر توسعه قرار گرفته ایم این برابری را محترم نشماریم دچار مشکل می شویم و البته پذیرفتنی است که از نظر جسمی میان مرد و زن تفاوت وجود دارد ولی اگر ادعای اصلاح طلبی داریم می بایست از ظرفیت های مدیریتی بانوان در جایگاه خودشان استفاده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عشق به رهبر می گوید

    دخترهاشمی یک خیانت کاراست.فکرمیکنه کیه که هرکاری دوسداره میکنه من یه ایرانیم یه مسلمونم هم رهبرمودوسدارم هم وطنموولی فائزه جون فقطدوسداره تودیدباشه اینقدکه عقده داره