تعقیب مرگبار سارقان مخوف تهران با بالگرد

0

فرمانده نیروی انتظامی تهران از دستگیری باند ۱۸ نفره که با تیراندازی و گروگانگیری قصد فرار از دست ماموران را داشتند، خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: در آستانه راه اندازی قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، با تعامل خوبی که بین همه پلیس ها تخصصی به ویژه پلیس آگاهی وجود دارد، موفق به دستگیری یک باند ۱۸ نفره سرقت متشکل از ۱۴ مرد و ۴ زن شدیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از این افراد متهمین سابقه دار هستند، افزود: این افراد که قبلا نیز توسط پلیس دستگیر شده بودند، این بار نیز با تعامل خوبی که بین همه پلیس به ویژه پلیس آگاهی و هواناجا بوده است، در کوتاه ترین مدت دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا گفت: در انجام این مأموریت، به هنگام تعقیب و گریز از بالگرد نیز استفاده کردیم. همچنین در بعضی از خیابان های تهران درگیر شدیم و این افراد به سمت مردم شلیک کردند که خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از کشته شدن یکی از افراد به هنگام عملیات خبر داد و افزود: یک نفر از افراد این باند که قصد گروگانگیری داشت در دم کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران دستگیر شدن این باند ۱۸ نفره در کمتر از ۴۸ ساعت پس از سرقت یک خودروی مزدا را گامی مؤثر در مبارزه با سرقت و شروع خوبی برای قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت دانست.

سردار ساجدی نیا با اشاره به این که این باند ۱۸ نفره علاوه بر سرقت خودرو، سرقت منزل، زورگیری و انواع کیف قاپی را انجام می دادند، افزود: بیش از ۹۵ درصد از اموال مردم پیدا و به مالباختگان داده شده است اما از مردم می خواهیم جهت شناسایی این افراد و تحویل اموال به آنان، به پلیس آگاهی مراجعه کنند تا همکاران ما پاسخگوی این عزیزان باشند.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ