باخت مشکوک و بوی تبانی و غش کردن در لیگ جهانی والیبال!

0

در حالی که لیگ جهانی همچنان به کار خود ادامه می دهد اخباری مبنی بر تبانی در این لیگ به گوش می رسد.

  صحت این ادعای جنجالی و بحث برانگیز می تواند کل رقابت ها را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

امروز خبرگزاری ایسنا در گزارشی به احتمال تبانی و به اصطلاح غش کردن برخی تیم ها اشاره شده است. در این گزارش نوشته شده :«باخت مشکوک ایتالیا به لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال موجب شد تا برخی کارشناسان از احتمال بروز تبانی در گروه نخست مسابقات ابراز نگرانی کنند و به قول بعضی ها احتمال دهند که این تیم به آن طرف غش کرده است!»

نتایج لیگ ملتهای والیبال عکس لیگ ملتهای والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

این گزارش در ادامه آورده است:«اما بازی مشکوک ایتالیایی ها در هفته چهارم لیگ جهانی قدری معادلات را دستخوش تغییر کرد. ایتالیا در این دوره از مسابقات یک تیم رویایی در اختیار داشتند. آنها از هفت بازی نخست خود ۱۹ امتیاز کسب کرده اند و از همین حالا با توجه به میزبانی در مرحله نهایی صعودشان قطعی است.

تیم ایتالیا در حالی به لهستان باخت که ترکیب خود را کاملا متحول کرده بود و با ترکیب اصلی خود جریان مسابقه را دنبال نکرد. نه زایتسف در لیست ۱۲ نفره بوده و نه کوار و بیرارلی و پارودی و بقیه چهره های سرشناس. اگر ایتالیایی ها که ۶ امتیاز از تیم ایران گرفته اند بخواهند به سایر حریفان ایران یعنی برزیل و لهستان راحت امتیاز بدهند، تیم ایران متضرر خواهد شد. اما اگر ایتالیا از برزیل و لهستان امتیاز بگیرد شانس ایران برای صعود به مرحله نهایی لیگ بیشتر می شود.

بازی ضعیف تیم ایتالیا مقابل لهستان و استراحت دادن به بازیکنان کلیدی این تیم اخبار گوناگونی را در این مورد سر زبان ها انداخته و موجب نگرانی کارشناسان شده است. اگر ایتالیا با همین نفرات ذخیره به ایران بیاید مشخص می شود که این تیم صرفا قصد استراحت دادن به نفرات اصلی اش را داشته اما اگر مقابل لهستان و برزیل تیم ذخیره را به زمین بفرستد و مقابل ایران با تمام قوا ظاهر شود، آنوقت است که باید به این تیم شک کرد.»

باید دید این ادعای بحث برانگیز در روزهای آینده به کجا می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ