توهین زشت گزارشگر اتریشی به تیم ملی فوتبال ایران

3

یک گزارشگر اتریشی بازیکنان و تیم ملی فوتبال ایران را بارها تمسخر کرد و مورد توهین قرار داد.

 چند روز پیش از توهین یک سایت استرالیایی به تیم ملی فوتبال ایران نوشتیم و اینبار نوبت یک گزارشگر اتریشی بود تا به تیم ملی ایران با لحنی بی ادبانه و تحقیر آمیز توهین کند.

به گزارش بانک ورزش شبکه ORF اتریش پیش از دیدار ایران و نیجریه ابتدا یک مستند غیر ورزشی درباره ایران پخش کرد و پس از آن گزارشگر این شبکه تیم ملی فوتبال ایران را تیمی معرفی کرد که پول کافی برای خرید لباس ندارد. پس از آن این گزارشگر اظهار داشت که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای خوشگذرانی به برزیل آمده اند!

گزارشگر این شبکه تلویزیونی در ادامه صحبت های غیر کارشناسی خود با اشاره به ضعف مفرط تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان تیم ملی را با لفظ بامزه خطاب کرد.

… و اما جملات پایانی گزارشگر اتریشی:«ما حاضر نیستیم برای صعود ایران از گروهش حتی یک یورو هم شرط ببندیم. این مسابقه خواب‌آورترین بازی جام جهانی بود، رکورد جام جهانی با این بازی بدون گل خراب شد، ایران یادش رفته که گاهی می‌تواند حمله هم بکند و…»

جالب است بدانید تیم ملی فوتبال اتریش جایی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ندارد!

بانک ورزش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ایرانی می گوید

    خب آقا جون کمتر دله …ی کنید و برای بچه هاتون پورشه و لامبورگینی بخرید و یه ذره شعور داشته باشین تا برای تیم کشوری که توش مهمان هستین از پول همین مردم خرج کنین (میگم میهمان چون من شما از عراق و بحرین و لبنان و عربستان و پاکستان آمده ها رو که از ایران و فرهنگ ایرانی متنفر هستین و به دنبال ایران اسلامی هستین ایرانی نمیدونم) تا هر سگ و گربه ای به خودش اجازه نده به ایران و ایرانی که شما خودتون رو جزئی از اونها نمیدونین توهین کنه!، کشوری که پیش از انقلاب پولش به اندازه طلا ارزش داشت حالا با یه گونی پولش نمیشه نیم سیر پشگل برای باغچه خرید!، زنده باد ایران ایرانی!

  2. سجاد می گوید

    جای تیم ملی اتریش تو گروه ایران خالیه!!!

  3. selena می گوید

    اون گزارشگر غلط کرده وقتی تیم خودش اینجوریه به تیم ملی ما توهین کنه اصلا در حدی نیست که بخواهد نظر بده