خیابان نوبنیاد تهران ، مرگ دلخراش در میان آتش + عکس

0
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نوبنیاد، مرگ مرد جوان را در پی داشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود شعله های سرکش آتش از یک منزل مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۶۱ و ۳۶ را ساعت ۱۱:۴۵ ظهر دیروز به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان نوبنیاد، خیابان لنگری، خیابان مهرداد حرکت کردند.

حوادث تهران اخبار حوادث اخبار جنایی

علی امینی مدیر منطقه سه عملیات که به همراه عزیز کارگری مدیر بازرسی سازمان آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی آتش سوزی رخ داده و شعله و دود زیادی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید.

حوادث تهران اخبار حوادث اخبار جنایی

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز ساختمان و پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی با استفاده از چند بند لوله آبرسانی خود را به طبقه سوم رسانده و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

حوادث تهران اخبار حوادث اخبار جنایی

امینی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات در هنگام مهار آتش سوزی با اتاق خواب شعله ور این واحد مسکونی مواجه شدند که آتش و دود از زیر درب بسته به بیرون زبانه می کشید که پس از مهار شعله های آتش با جسم بی حرکت مرد جوانی روبرو شدند که وی را بلافاصله تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان اعلام شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از لکه گیری و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ