خانه / آخرین اخبار / درآمد تلویزیون از آگهی های جام‌جهانی 2014 برزیل

درآمد تلویزیون از آگهی های جام‌جهانی 2014 برزیل

برآوردهای اولیه نشان می دهد در جریان مزایده آگهی های جام جهانی، سازمان صدا و سیما برای 200 دقیقه آگهی ( آرم آگهی و تیزر) مبلغ 200 میلیارد تومان یعنی هر ثانیه یک میلیون تومان طلب کرده است.
درآمد صدا و سیما تبلیغات صدا و سیما تبلیغات در تلویزیون آگهی در تلویزیون

به گزارش فرهنگ نیوز ،  براساس جدول قیمت گذاری آگهی های سازمان صدا و سیما پخش یک آگهی 25 ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده 65 میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*