درآمد تلویزیون از آگهی های جامجهانی ۲۰۱۴ برزیل
برآوردهای اولیه نشان می دهد در جریان مزایده آگهی های جام جهانی، سازمان صدا و سیما برای ۲۰۰ دقیقه آگهی ( آرم آگهی و تیزر) مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی هر ثانیه یک میلیون تومان طلب کرده است.
به گزارش فرهنگ نیوز ، براساس جدول قیمت گذاری آگهی های سازمان صدا و سیما پخش یک آگهی ۲۵ ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده ۶۵ میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.