حضور کاملا برهنه بازیکنان تیم فوتبال کرواسی در استخر هتل! + عکس

0

بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی در هتل محل اقامت خود جنجال راه انداختند و باعث خشم سرمربی خود شدند.

بازیکنان تیم کرواسی که در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان یعنی برزیل شدند، به جای آنکه برای جبران شکست اقدام کنند و مصمم باشند، به حواشی روی آورده اند.

 

خبری که در همین ارتباط از محل اقامت تیم کرواسی به بیرون درز کرد، حکایت از این موضوع دارد که شاگردان نیکو کواچ، حاشیه ساز شده اند.

لو رفته استخر عکس جام جهانی برزیل عکس جام جهانی 2014 بازیکنان کرواسی بازیکنان در استخر اخبار جام جهانی برزیل اخبار جام جهانی 2014

طبق گزارش های کسب شده بازیکنان تیم شرق اروپایی روز گذشته در استخر هتل به طرز زننده ای ظاهر شدند.

برخی عکاسان سمج رسانه ها موفق شدند تصاویر کاملا برهنه بازیکنان را شکار کنند. انتشار خبر این اتفاق باعث شد تا کواچ به عنوان مسئول فنی تیم واکنش تندی نشان داده و عصبانی شود.

لو رفته استخر عکس جام جهانی برزیل عکس جام جهانی 2014 بازیکنان کرواسی بازیکنان در استخر اخبار جام جهانی برزیل اخبار جام جهانی 2014

وی گفت: برای شماها متاسفم. واقعا شرم کنید! شماها هر کدام تان خانواده دارید. دل تان می خواهد خانواده هایتان عکس های برهنه شماها را در رسانه ها ببینند؟

با توجه به این اتفاق به نظر می رسد اردوی تیم کرواسی پرحاشیه تر از قبل شده است. پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ