فرزند مدیر رسانه ملی در برزیل چه می‌کند؟ / پاسخ مدیر شبکه یک + عکس

0
هنوز معیارهای سفر “ضروری” و “غیرضروری” از نظر مسئولان رسانه ملی به درستی مشخص نشده اما ظاهرا سفر فرزندان برخی مقامات سازمان در زمره سفرهای ضروری دسته بندی شده است.

 در شرایطی که رسانه ملی در اقدامی بحث برانگیز، به دلیل آنچه “صرفه‌جویی” نامیده، از اعزام گزارشگر به برزیل برای گزارش بازی های ایران، خودداری کرده، فرزند رییس یکی از شبکه های سیما به محل برگزاری جام جهانی سفر کرده است.

حجت‌الاسلام رمضان‌علی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در پاسخ به چرایی عدم حضور گزارشگر در بازی های ایران در جام جهانی به طور تلویحی این اقدام را در جهت ” جلوگیری از موازی‌کاری”، “صرفه‌جویی‌” عنوان کرده است.

این در حالی است که ۱۶ سال پیش جواد خیابانی برای گزارشگری بازی‌های ایران در جام‌جهانی راهی فرانسه شد و هشت سال قبل نیز عادل فردوسی‌پور به آلمان رفت.

تاکید قائم مقام ضرغامی بر صرفه جویی و “غیرضروری” بودن سفر گزارشگر به برزیل در حالی است که هم اکنون فرزند مهدی فرجی، رییس شبکه اول سیما به برزیل سفر کرده است.

هنوز معیارهای سفر “ضروری” و “غیرضروری” از نظر مسئولان رسانه ملی به درستی مشخص نشده اما ظاهرا سفر فرزندان برخی مقامات سازمان در زمره سفرهای ضروری دسته بندی شده است.

فرزند مهدی فرجی سوابق مهدی فرجی پسر مهدی فرجی بیوگرافی مهدی فرجی بازیگران در جام جهانی اخبار جام جهانی برزیل
مهدی فرجی، مدیر شبکه اول سیما
فرزند مهدی فرجی سوابق مهدی فرجی پسر مهدی فرجی بیوگرافی مهدی فرجی بازیگران در جام جهانی اخبار جام جهانی برزیل

پسر مهدی فرجی، مدیر شبکه یک، در کنار برخی هنرمندان در برزیل

در شرایطی که بر اساس گزارش ها، بسیاری از برندگان مردمی قرعه‌کشی‌های مختلف اعزام به جام جهانی برزیل، با وجود تامین درصد بالایی از هزینه های سفر توسط اسپانسرها، باز هم به دلیل وضعیت اقتصادی خود از سفر به برزیل خودداری کرده اند، بد نیست مسئولین صداوسیما توضیح دهند که اولا هزینه سفر این آقازاده کوچک چقدر بوده و ثانیا از کجا تامین شده است؟

البته مسئولین صداوسیما تا کنون توضیحی درباره دلیل حضور پسر مدیر شبکه یک در برزیل و اینکه چه ماموریت هایی به او داده شده و سفر “ضروری”(!) او دقیقا با چه هدفی انجام شده، نداده‌اند!

به نظر می رسد در روزهای اخیر که زمزمه های سفر برخی مسئولین به برزیل از نمایندگان مجلس گرفته تا مسئولان دولتی، حواشی فراوانی را به وجود آورده بود، برخی از فرزندان مسئولین در سکوت خبری بدون دغدغه خود را برزیل رسانده اند تا مبادا تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی تنها بماند!
————————————————-
پاسخ مدیر شبکه اول سیما
مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در تماس با پایگاه خبری صراط تاکید کرد که فرزند وی با هزینه کاملا شخصی به همراه هنرمندان برای حمایت معنوی از تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی به برزیل سفر کرده و هزینه های سفر ایشان به این کشور ریالی به سازمان صدا و سیما مربوط نبوده و نیست .
توضیح : صراط نیوز ضمن تشکر از مدیر شبکه اول بابت شفاف سازی، به اطلاع می رساند در مطلب فوق به هیچوجه به اینکه هزینه سفر فرزند مهدی فرجی از رسانه ملی پرداخت شده اشاره ای نکرده است.

مرجع : صراط نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ