نظر سرمربی آرژانتین درباره بازی تیمش با ایران

0

سرمربی تیم فوتبال آرژانتین تیم ایران را حریفی سخت و فیزیکی و در عین حال باروحیه قلمداد کرد.

 سابلا در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: ایران تیم سختی است چون بازیکنانش فیزیکی هستند و از نظر روحی نیز شرایط خوبی دارند. زمان بازی هم مناسب نیست چون هوا آفتابی است. فردا می‌خواهیم ببریم و همچنین بازی بهتری نسبت به بازی اول انجام دهیم.
عکس ایران آرژانتین ایران آرژانتین

سابلا ادامه داد: می‌خواهیم پیشرفت خودمان را نشان دهیم. می‌خواهیم ببریم و هم می خواهیم خوب بازی کنیم.

سرمربی آرژانتین در مورد اینکه چرا بعد از بازی اول ارژانتین مقابل بوسنی، مسی زیاد از بازی راضی نبود، گفت: چون مسی دنبال تیمی بود که می‌خواست تهاجمی‌ تر از بوسنی باشد و بهتر بازی کند.

سابلا در مورد اینکه فردا تیمش با چه سیستمی بازی می کند، گفت: فردا می‌خواهیم با سیستم چهار سه سه بازی کنیم. دنبال بازی هجومی‌تری نسبت به بازی اول در گروه هستیم و می خواهیم با بازی هجومی صعود کنیم.

سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد حذف اسپانیا چیست، گفت: من سورپرایز نشدم چون در گروه سختی قرار داشت و بازی در این گروه دشوار بود. شیلی تیم بسیار خوبی است هر تیم که بخواهد مقابل آنها بازی کند کار سختی خواهد داشت آنها تیم با انگیزه‌ای هستند.

وی در مورد اینکه اگر ایران بتواند در بازی فردا پیروز شود، چه می‌شود، گفت: این قابل پیش بینی است چون هر دو تیم شانس پیروزی دارند. فوتبال است و در نود دقیقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

سرمربی آرژانتین در مورد اینکه مسی گفته با تاکتیک شما مشکل دارد، گفت: می‌دانم او که سیستم چهار سه سه را دوست دارد و این را می دانم.

وی در مورد اینکه ایران در سطح پایین تری از فوتبال آرژانتین قرار دارد و نظرتان در مورد این تیم چیست، گفت: ما کاری به این مسایل نباید داشته باشیم. باید با تمرکز بازی کنیم. تمرکزمان باید روی بازی باشد.

سرمربی آرژانتین با اشاره به روش بازی تیمش گفت: تا کنون با مسی در مورد روش بازی صحبت نکرده‌ام. البته تیم ملی آرژانتین تیمی است که ارزش و احترام مقابل به حریفا می گذارد و به ایران همین احترام را خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که برای فردا کدام تاکتیک را انتخاب می کنید؟ همان ترکیب و سیستم مقابل بوسنی یا ترکیب جدید؟ گفت: ما سیستم بازی را تغییر خواهیم داد چون که آن سیستم برای ما کارایی نداشت و بازیکنان با سیستم سه پنج دو نتوانستند بازی خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم آرژانتین در پاسخ به این سوال که جو ورزشگاه چطور خواهد بود. شما با تیم باشگاهی اینجا قهرمان شدید در سال ۲۰۰۸ و برای شما بازی در این ورزشگاه خوب است، گفت: بله برای من خوب است تیم هم احساس آرامش بیشتری در این ورزشگاه می‌کند.

سابلا در مورد اینکه آیا بین بازیکنان شما و کادر فنی اختلاف و مشکلی وجود دارد، گفت: خیر ارتباط خوبی بین بازیکنان ما هست. همه راحت در مورد یکدیگر حرف می‌زنند و به دنبال راه حل هستند تا به تیم ملی آرژانتین کمک کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌های ما رفتار خوبی با من نداشته‌اند و با من رفتار خوبی ندارند چون بازی اول مقابل بوسنی خوب بازی نکردیم و من هم نمی‌ خواهم وارد مبارزه با آنها شوم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ