پذیرش نیرو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

0

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد برای تأمین نیروی مورد نیاز خود در مشاغل پرستاری دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دانشگاه به تعدادی پرستار برای شهرهای قوچان، درگز، سرخس، تربت جام، تایباد، کاشمر، چناران، فریمان کلات و مشهد نیازمند است.

متقاضیان حداکثر تا سوم تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://www.mums.ac.ir/intro مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد جهت تأمین نیروی در مشاغل پرستاری، در واحد های تحت پوشش، طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوّب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد تبصره ۵ ماده ۳۱ (تبصره ۳ ماده ۲ سابق) آئین نامه اداری استخدامی اعضاء غیر هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری کند.

در اطلاعیه جذب نیرو آمده است داوطلبین در صورت پذیرفته شدن، به هیچ وجه امکان انتقال یا جابجائی ندارند. لذا حتماً در انتخاب واحد خدمتی و شهر محل درخواست دقت لازم را مبذول دارید. انعقاد قرار داد یکساله است و در صورت کسب حد نصاب نمره ارزشیابی سالیانه و نیاز واحد قرارداد تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ