تیپ متفاوت “نیکی کریمی” در جشنواره ادینبورگ اسکاتلند ! + عکس

6

همزمان با شروع به کار شصت و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ نیکی کریمی به عنوان رئیس هیئت داوران بخش بین‌الملل این جشنواره در اسکاتلند حاضر شده است.

همسر نیکی کریمی نیکی کریمی لو رفته نیکی کریمی عکس نیکی کریمی عکس بازیگران بیوگرافی نیکی کریمی

این بازیگر و کارگردان سرشناس سینمای ایران که تجربه داوری در بیش از ۲۰ جشنواره جهانی را دارد این بار به عنوان رئیس هیئت داوران در یک جشنواره جهانی حاضر شده است. بخش بین‌الملل این جشنواره با هدف شناسایی و تقدیر از استعدادهای فیلمسازی خارج از بریتانیا که به گفته برگزارکنندگان جشنواره، آثارشان خلاق و نوآورانه است و نیاز به توجه بیشتر دارد، راه‌اندازی شده است. برنده جایزه بهترین فیلم بلند داستانی بخش مسابقه بین‌الملل جایزه‌ای نقدی به ارزش ۱۰ هزار پوند دریافت می‌کند. جشنواره ادینبورگ از روز ۲۸ خرداد ماه کار خود را آغاز کرده است و در بخش بین‌الملل علاوه بر کریمی، مایکل فیتس‌جرالد تهیه‌کننده و مارک رابینوویتس مسئولیت قضاوت در مورد فیلم‌های حاضر را برعهده دارند.

همسر نیکی کریمی نیکی کریمی لو رفته نیکی کریمی عکس نیکی کریمی عکس بازیگران بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی پیش از این در جشنواره بین‌االمللی کن نیز به عنوان داور حضور یافته بود. دو سال بعد از آنکه «یک شب» به کارگردانی او در جشنواره کن حاضر شد و در بخش جایزه دوربین طلایی مورد ارزیابی قرار گرفت، به عنوان داور بخش سینه‌فونداسیون و فیلم‌های کوتاه در این جشنواره حضور پیدا کرد. کارگردان فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» سابقه داوری در جشنواره برلین را نیز دارد. او در بخش فیلم‌های اول این جشنواره در سال ۲۰۰۷ به عنوان داور حضور داشت.

همسر نیکی کریمی نیکی کریمی لو رفته نیکی کریمی عکس نیکی کریمی عکس بازیگران بیوگرافی نیکی کریمی

بازیگر فیلم‌های «پری» و «سارا» در سال ۲۰۰۹ در بخش اصلی جشنواره کارلووی واری نیز به عنوان داور حضور یافته بود. شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ هشتم تیرماه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع:نیک صالحی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. نازلی می گوید

    والله حجابش بهتر از خیلی دختراس که تو تهران تو خیابونا میچرخن

  2. meysam می گوید

    گور پدر همه تروریست بزارین همشون کشته بشن به ما چه ربطی داره بابا

  3. ناشناس می گوید

    قالی سلیمون

  4. یک شهروند می گوید

    مثلا که چی ؟ خواستین چی رو نشون بدین؟ گوشش رو کاور کردین که چی رو ثابت کنین؟ هدفتون از گذاشتن این عکس وعکس های مشابه چیه ؟ میخواین مخاطب جذب کنین؟ فکر نمیکنم این راه درستی باشه ! میخواین نشون بدین که مثلا یه هنرپیشه ایرانی تو خارج چه جوریه !!!! اینو که هم میدونیم همه می بینیم. خدا پدر شبکه های ماهواره ای رو بیامرزه و دستشون درد نکنه که واقعا سنگ تمام میزارن تو این موردها. خودتون رو مسخره خاص و عام نکنید. شما حق دستبرد تو عکس رو ندارید. نه عکس مال شماست و نه صاحب عکس و نه عکاس! هر چند که تو ایران این جور چیزا بعید میدونم رعایت بشه.

    1. Z می گوید

      چی میگی؟

  5. شاهکرمی می گوید

    این سلبریدی هااصلابلدنیستن شیک لباس بپوشن،یه چیزایی میپوشن که آدمیزادروش نمیشه بپوشه