درآمد “بسیار نجومی” فقط با هشت ساعت کار

0

جام نیوز به نقل از دویچه وله، اپلیکیشن “یو” که برای دستگاه‌های همراه طراحی شده فقط یک کار بلد است: فرستادن عبارت “YO” و این در حالی است که این اپلیکیشن که ساده‌ترین آپ تاریخ نامیده می‌شود، با وجود این در طول فقط دو ماه یک میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

اپلیکیشن “YO” اول ماه می سال جاری میلادی وارد آپ‌استور شد. کاربر با نصب این اپلیکیشن رایگان فقط یک کار می‌تواند انجام دهد و آن کار هم ارسال “YO” به صورت نوشتاری یا صوتی است. معنای این عبارت چیزی بیش از یک سلام یا احوال‌پرسی خودمانی نیست.

حال رسانه‌های آمریکایی می‌گویند سرمایه‌گذاران در همین مدت کوتاه یک میلیون دلار از دارایی خود را به پای این آپ ریخته‌اند. هر چند برخی از ناظران این رشد سریع را حبابی ارزیابی می‌کنند.

گفته می‌شود برنامه‌نویسی این اپلیکیشن تنها هشت ساعت زمان برده است و حدود ۵۰ هزار کاربر نیز از آن استفاده می‌کنند، حال آنکه این تعداد کاربر تا کنون چهار میلیون “یو” فرستاده‌اند.

به گزارش ، ار آبل، یکی از طراحان این اپلیکیشن می‌گوید: بسیاری فکر می‌کنند این فقط یک اپ است که بلد است بگوید “یو”. اما نکته مهم موقعیتی است که این عبارت در آن ارسال می‌شود؛ مثلا می‌توان در جام جهانی با همین دو حرف به کاربران نشان داد که گل به ثمر رسیده یا بنگاه‌های خبری می‌توانند به کاربران‌شان با همین دو کلمه علامت دهند که مقاله‌ای جدید منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ