هزینه تمدید قرارداد با “کی روش” برای هر ایرانی

0
اگر هر ایرانی رقم ۴۵۲ تومان برای یک دوره چهارساله پرداخت کند بدون پرداخت هزینه از سوی فدراسیون فوتبال و با هزینه مردمی کارلوس کی روش تا سال ۲۰۱۸ در تیم ملی ایران ماندنی می شود.
به گزارش نامه نیوز، ۴ سال قبل زمانی که کارلوس کی روش به فوتبال ایران آمد کمتر کسی فکر می کرد که ایران بتواند در جام جهانی برزیل با هدایت این سرمربی پرتغالی چنین نتایج قابل قبولی را کسب کند و یکی از شانس های صعود به جمع ۱۶ تیم دور دوم جام باشد.
کی روش الان کجاست درآمد کی روش بیوگرافی کی روش
تیم ملی ایران در شرایطی در جام جهانی نگاه ها را متوجه خود کرده و برای نخستین بار در تاریخ به صعود به مرحله حذفی رقابت ها امیدوار است که با چالشی بزرگ رو به رو است که آن جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران است.
در شرایطی که کارلوس کی روش اعلام کرده که نهایتا تا ۴ سال دیگر در جهان فوتبال سرمربی گری خواهد کرد و دوست دارد در ایران بماند شب گذشته علی کفاشیان در برنامه ۲۰۱۴ اعلام کرد« رقم درخواستی کی روش از فدراسیون فوتبال بالا است و اگر مسئولان دولتی به فدراسیون کمک کنند می توانیم با کی روش مذاکرات را ادامه دهیم.»
اما درباره رقم پیشنهادی کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران رقم های متفاوتی مطرح است. مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است تمدید قرار داد کارلوس کی‌روش برای فدراسیون ۱۶ میلیارد هزینه دارد و ما حاضریم در صورت نیاز فدراسیون فوتبال آن‌ها را از لحاظ مالی کمک کرده ومثل سال گذشته که رقم ۱۶ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان به فدراسیون کمک کردیم، بازهم حاضر به انجام این کار هستیم ولی این را بدانید که فدراسیون فوتبال یکی از ۴۸ فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش است وما در مسائل ریز فدراسیون ها وارد نمی‌شویم.
این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال درباره رقم درخواستی کارلوس کی روش می گوید هزینه دریافتی توسط کی روش عدد بالایی برای یک مربی کلاس بالای جهان، نیست و اکنون دستمزد کی روش و دستیارانش سالانه حدود ۸ میلیارد تومان است. درخواست جدید سرمربی تیم ملی، افزایش این مبلغ به عددی حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیارد تومان است که پرداخت آن در توان فدراسیون فوتبال نیست.
کفاشیان همچنین گفته است مبلغ قرار داد کی روش برای یک سال ۱.۵ میلیون دلار و با رقم دستیارانش حدود ۲.۵ میلیون دلار است که البته عدد پیشنهادی جدید کی روش ۲ میلیون یورو برای خودش است.
کی روش در شرایطی این رقم را از فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرده است که تمام مردم ایران این روزها موافق ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی هستند و حتی در نظرات خود در خبرهای مختلف از رئیس جمهور نیز درخواست کرده اند که کارلوس کی روش را در ایران نگه دارد.
اما فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا سال ۲۰۱۸ به ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای هر سال احتیاج دارد و در صورتی که تمام مردم ایران بخواهند با کمک یکدیگر این رقم را پرداخت کنند باید ۷۵ میلیون ایرانی در سال رقم ۱۱۳ تومان را برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش کنار بگذارند.
به عبارت دیگر اگر هر ایرانی رقم ۴۵۲ تومان پرداخت کند بدون پرداخت هزینه از سوی فدراسیون فوتبال و با هزینه مردمی کارلوس کی روش تا سال ۲۰۱۸ در تیم ملی ایران ماندنی می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ