علت جالب برهنه شدن تماشگر بازی آلمان و غنا + عکس

0

در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال غنا و آلمان بود که یکی از تماشاگران با شکلی عجیب و در حالیکه روی بدن خود شماره تلفن و ایمیلش را درج کرده بود، وارد زمین شد و مسابقه را برای دقایقی متوقف کرد. او در مدت زمان کوتاه حضورش در زمین با تعدادی از بازیکنان غنا دست داد و سپس توسط ماموران به بیرون از زمین هدایت شد.

عکس جام جهانی برزیل تماشاگران جام جهانی اخبار جام جهانی برزیل

هرچند خیلی‌ها از این حرکت به عنوان “تلاشی برای مشهور شدن” یاد کردند ولی بعد از گذشت چند روز از این اتفاق، این تماشاگر از دلیل حضورش در زمین و درج شماره تلفن روی بدنش رمزگشایی کرد.

آتزک آدمیر” که تابعیتی لهستانی دارد و در کشور خودش مربی اسکی است، درباره این حرکتش گفت: من عاشق فوتبال هستم و موفق شدم فقط بلیت یک بازی از جام جهانی را تهیه کنم. من برای تهیه بلیت برای مسابقات بعدی به حمایت و کمک نیاز داشتم و برای همین شماره تلفن و ایمیلم را روی بدنم درج کردم.

وی که در فیسبوک هم برای خودش صفحه‌ای ایجاد کرده است، گفت: اگر هر فرد از سراسر جهان به من ۵ دلار کمک کند، می‌توانم برای تماشای مسابقات بعدی هم در برزیل بمانم!

عکس جام جهانی برزیل تماشاگران جام جهانی اخبار جام جهانی برزیل

این تماشاگر لهستانی اذعان کرد که حرکتش ثمربخش بوده است. وی تاکید کرد: بعد از آن حرکت، تلفن همراه من روزی ۱۰۰۰ بار زنگ می‌خورد! همچنین ارسال پیامک‌ها به من متوقف نمی‌شود به حدی که تلفن همراهم با سرعت زیادی باتری خالی می‌کند! خیلی‌ها از من حمایت کردند بخصوص تعداد زیادی از مردم کشورهای عربی.

آدمیر همچنین تاکید کرد به خاطر عدم حضور لهستان در جام جهانی برزیل، طرفدار تیم ملی غنا است.

این تماشاگر در پایان صحبت‌هایش اعتراف کرد که در زمان نامناسبی وارد زمین شده چرا که دوربین‌های تلویزیونی شادی بازیکنان غنا را از گلزنی به آلمان به تصویر کشیده بودند و به همین دلیل دوربین‌ها روی او زوم نکرده‌اند!

عکس جام جهانی برزیل تماشاگران جام جهانی اخبار جام جهانی برزیل

نکته جالب اینکه بعد از حرکت این تماشاگر لهستانی، چند سایت هم بلافاصله برای کمک به او دست به کار شده و از مردم سراسر دنیا برای به دست آوردن یک بلیت یا پرداخت پول ثبت نام به عمل می‌آورند!

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ