بیوگرافی سعید معروف و نکات جالب از زندگی خصوصی +عکس اینستاگرام

483

سعید معروف با نام کامل میر سعید معروف لکرانی (متولد ۲۸ مهر ۱۳۶۴ – محله عطایی ارومیه ، قد : ۱۸۹ ، وزن ۸۱ کیلو) والیبالیست ایرانی و کاپیتان فعلی تیم ملی والیبال مردان ایران است. در قاره آسیا به او لقب بهترین پاسور آسیا را دادند و او در چندین تورنومت بین‌المللی و آسیایی حضور داشته است.

از اینکه سعید معروف ازدواج کرده یا همسری دارد هیچ عکس و خبری منتشر نشده است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف عکس سعید معروف

سعید معروف، بهترین پاسور رقابت‎های والیبال انتخابی جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ایتالیا را به خود اختصاص داد، کمیته Vis مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن اتنخاب شد.

سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی که هر سه بازیکنان متین ورامین هستند‌، به ترتیب به عنوان گران‌ترین بازیکنان لیگ والیبال معرفی می‌شوند. می‌گویند برای این ۳ نفر در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه شده. سعید مبلغی بیش از ۷۰۰ میلیون گرفته، محمد ۵۰ میلیون کمتر از او و شهرام هم ۵۰ میلیون کمتر از محمد.

  همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروفinstagram saeedmaroof4444

سعید معروف والیبال را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم‌های پگاه، صنام، گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد.

سعید معروف ،درسال ۱۳۸۰ وارد تیم ملی نوجوانان و سال ۱۳۸۴ هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

 ۲۸ نکته جالب از زندگی میر سعید معروف

۱ – بدترین خاطرات ورزشی سعید معروف مصدومیت شدید از ناحیه ی مچ پا در بازی های جوانان جهان و ۲۴ ساعت تب ۴۰ درجه در مسابقات جام باشگاه آسیا با تیم پیکان می باشد.
 ۲ – الگوی خاصی در ورزش ندارد ولی همواره علی دایی را به عنوان یک ورزشکار تحسین می نماید.
 ۳ – میر سعید معروف در بین سفر هایی که به کشور های خارجی داشته است، سفر به فیلیپین را هیچ گاه فراموش نمی کند! چرا که در آن سفر همه چیز از جمله بیماری و … وحتی قایق سواری را نیز تجربه نموده است.
 ۴ – سعید معروف در باره ی سبک ویژه پنجه اش می گوید که هر چه هست، حاصل تمرین و تلاش می باشد و ازکسی الگو نگرفته است.
 ۵ – در زندگی اش برای اهدافش حداکثر تعیین نمی نماید.
۶ – میر سعید معروف تلاش میکند که وارد هر کاری که می شود بهترین باشد.
۷ – سعید معروف گاهی هم آشپزی می کند.
۸ – سعید معروف اوقات فراغت کمی دار اما اگر وقت کند یا به شنا می پردازد و یا وقتش را با خانواده می گذراند.
۹ –  خیلی اهل سینما رفتن نیست ولی برنامه های تلوزیونی و به طور ویژه برنامه های ورزشی را نگاه می کند.
۱۰ – یکی از آرزو های میر سعید معروف زیارت خانه ی خدا می باشد.
همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروفاینستاگرام سعید معروف
۱۱ – دوپینگ سعید معروف در ورزش توکل به خداوند است، البته به بیان خودش تلاش می کند همواره قبل از مسابقه، اگر شده حتی چند ثانیه با مادرش صحبت کند تا انرژی بگیرد. به گفته ی خودش صدای مادرش به او آرامش و انرژی می دهد.
۱۲ – سعید معروف یک خواهر مهربان و یک خواهر زاده کوچک دارد.
۱۳ – خانواده دوست است و تلاش می کند بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند.
۱۴ – اخلاق میر سعید معروف خیلی خاص است. فوق العاده مغرور و خودشیفته می باشد! اما در مجموع با معرفت است.
۱۵ – میر سعید معروف به موسیقی خیلی علاقه دارد و اگر بتواند می خواهد یک ساز ایرانی یاد بگیرد.
۱۶ – میر سعید معروف فوتبال ایرانی را زیاد نگاه نمی کند اما فوتبال اروپایی ها را از دست نمی دهد و معتقد است تماشا کردن فوتبال جذاب تر از بقیه رشته های ورزش است!
۱۷ – طرفدار بارسلونای اسپانیا می باشد.
۱۸ – با خانواده اش در یک خانه نقلی در آمل زندگی می کند.
۱۹ – آرایشگاه میر سعید معروف در سعادت آباد است. تلاش می کند همواره موهایش را شیک و مردانه بزند.
۲۰ – غذای بیرون از خانه زیاد می خورد. مشتری ثابت رستوران نزدیک خانه شان است.
۲۱ – سعید معروف غذای های ایرانی را دوست دارد. بیشتر از همه به آش رشته و قورمه سبزی مادرش علاقه دارد.
۲۲ – با این که سرش شلوغ است اما کتاب زیاد می خواند. تقریبا سالی ۶ کتاب و آخرین کتابی که سعید معروف خوانده است، “مردی بالای صلیب” (اثر میکائیل والتری) بوده است.
۲۳ – میر سعید معروف از تجملات بیزار است اما به ساعتش بسیار زیاد اهمیت می دهد و همواره می گوید مرد ها باید ساعت مچی شیک دستشان کنند.
۲۴ – مارک ساعت میر سعید معروف ورساچه است و هر چند سال یک بار ساعت می خرد.
۲۵ – کفش های سعید معروف حتما باید اورجینال باشند. او کفش هایش را در سفر به ژاپن می خرد.
۲۶ – در مجموع می توان گفت سعید معروف آدم مارک بازی است!
۲۷ – دست فرمونش اصلا خوب نیست! چند سال پیش یک تصادف بد.
۲۸ – پلی استیپن خیلی بازی می کند و با بارسلونا همه تیم های اروپایی را شکست داده است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

افتخارات ورزشی  سعید معروف
ملی
– مدال طلا قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
-مدال نقره قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۰۹
-مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۰
-مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۰
-مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیاا ۲۰۰۸
-مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۳
-مدال برنز قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۳

 همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

باشگاهی
– قهرمانی قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۴ با متین
-قهرمانی قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۰۸
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۲ با متین
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۰ با کاله
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۸۳ با صنام

  فردی
– باارزش‌ترین بازیکن قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
-بهترین پاسور قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
– حضور در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳
-بهترین پاسور مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲
-بهترین پاسور مسابقات والیبال کاپ آسیا ۲۰۱۰
– محبوب ترین بازیکن قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۰۹
-بهترین پاسور مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸

ریحانه ملتی و سعید معروف

 

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

فعالیت در رشته‌های دیگر
سعید معروف در رشته‌های زیادی سرک کشیده و در برخی از آنها مقام هم آورده است. نفر سوم دوی صحرا نوردی آذربایجان، قهرمانی بسکتبال و سومی در هندبال مدارس حاصل فعالیت وی در سایر رشته‌ها است.

با پاس های دقیق و حساب شده اش مهاجمان را به خوبی راه می اندازد. آرزوی هر مهاجمی در والیبال این است که یک توپ شسته و رفته تحویل بگیرد و امتیاز تحویل دهد. چنین چیزی را سعید معروف می تواند برای مهاجمان مهیا کند؛ یک پاس بی نقص که چند ثانیه بعدتر تبدیل به یک امتیاز باارزش می شود.

شروع

والیبال را در شهرش یعنی ارومیه شروع کرد. در ارومیه مردم عاشق والیبال هستند و باشگاه های بسیاری در زمینه والیبال فعالیت می کنند. او در یکی- دو تیم ارومیه ای بازی کرد و سپس به تیم صنام تهران آمد و توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

زنیت

اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی بود که پیشنهاد خوب زنیت به سعید معروف رسید. سعید در باشگاه شهرداری ارومیه بازی می کرد و برای گرفتن رضایتنامه با مسئولان تیم مذاکراتی را انجام داد و در نهایت توانست به پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان پاسخ مثبت بدهد. قرارداد معروف با اعلام مسئولان باشگاه زنیت کازان در روز بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۴ نهایی شد و او به صورت رسمی به تیم والیبال زنیت کازان روسیه پیوست.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

موفقیت با کازان

سعید معروف در اولین سال حضورش در تیم کازان عملکرد بسیار خوبی داشت. او و هم تیمی هایش توانستند با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ دست یابند.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

سفیر آب

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان سفیر آب در لیگ جهانی والیبال انتخاب شده است. او در مراسم بدرقه تیم ملی برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی، تندیس آبی را که به شکل یک قطره بود، دریافت کرد. بر روی این تندیس شعار «آب هست، اما کم است» درج شده است.

حضور در رشته های دیگر

معروف در رشته های دیگر هم فعالیت داشته و حتی توانسته عنوان هم به دست آورد. او نفر سوم دوی صحرانوردی آذربایجان شده و قهرمانی بسکتبال و سومی در هندبال مدارس استان را هم به دست آورده است. با این حال استعدادهای این ستاره والیبال کشورمان در رشته دیگری شکوفا شد تا نامش در زمره برترین های جهان قرار بگیرد.

ریش جادویی

شکل و شمایل سعید معروف باعث شده تا در روسیه طرفداران زنیت برای او لقبی مهیا کنند. هواداران به خاطر شباهت او به «ودایم خاموتسکیخ» پاسور و کاپیتان پیشین تیم ملی روسیه، سعید را «ریش جادویی» نامیده اند. معروف بلافاصله پس از حضور در تیم زنیت کازان و بازی برای این تیم، محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پیدا کرد. حالا می شود گفت که کل شهر او را می شناسند و برای ستاره والیبال ایران احترام ویژه ای قائل هستند.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

دوستی با سردار

فرصت کوتاهی بود؛ چون سردار آزمون ستاره جوان فوتبال کشورمان از تیم روبین کازان به صورت قرضی خارج شد. سعید معروف می گوید که ۳ بار با سردار تلفنی صحبت کرده و از آزمون خواسته برای زندگی در شهر کازان روسیه راهنمایی اش کند.

تعریف و تمجید سایت جهانی

درخشش سعید معروف در زنیت باعث شد تا سایت فدراسیون جهان هم به آن بپردازد. این سایت در مطلبی درخصوص کاپیتان تیم ملی نوشت: «بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴، در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانی والیبال اروپا درخشش خوبی داشت. معروف یکی از بهترین بازیکنان ایران است که تاثیر ویژه ای بر پیشرفت این تیم در سال های اخیر داشته است.»

علاقه خاص به فوتبال

بیشتر فوتبال خارجی تماشا می کند و از طرفداران پروپا قرص تیم فوتبال بارسلونا است. چون به بازی های رایانه ای هم علاقه دارد، بخشی از سرگرمی هایش را هم به بازی با کنسول های مختلف می گذارد. معمولا فوتبال بازی می کند و با بارسلونا حریفان را درهم می کوبد! البته اهل کتاب هم هست و بخش زیادی از اوقات فراغتش را هم به کتاب خواندن اختصاص می دهد.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

غذاهای مورد علاقه

سعید به دلیل شرایطی که دارد برای ناهار و شام بیشتر سراغ رستوران می رود. البته خودش عاشق قورمه سبزی و آش رشته ای است که مادرش درست می کند.

حمایت خانواده

دایی های سعید کمک ویژه ای به والیبالیست شدن او کردند. درواقع دایی کوچک اش بازیکن فولاد ارومیه بود و همین موضوع باعث شد تا او بتواند در والیبال بهتر پیشرفت کند. معروف در کل به دایی هاش ارادت ویژه ای دارد. خودش می گوید، مادرش خیلی درباره والیبال و نحوه بازی اش با او بحث نمی کند، اما اگر سرویس خراب کند، مادر او را سرزنش خواهدکرد. اما سعید با شنیدن صدای مادر پای تلفن حسابی شارژ می شود. اگرچه پدرش دوست داشته که پسر دکترای فیزیک هسته ای بگیرد، اما از اینکه سعیدش اکنون یکی از بهترین بازیکنان دنیا شده، خیلی خوشحال است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 483 )
  1. نازی می گوید

    چه وضعشه زهرا خانوم خب طرفدارشیم عایا اشکال داره خلاف شرع مگه؟؟؟

  2. نازی می گوید

    خب بگو چه دعای مثلا به عشقت برسی کنکور قبول شی بری سرکار پولدار بشی…… توام منو دعا کن یادت نره به چیزی که میخوام برسم اوکی فضولیم موقوف باشه ارتان؟

    1. ارتان ناصرى می گوید

      سلام خانمم خوبى؟ببخشید من ارومیه بودم نتونستم زودتر از این جوابت بدم یه خورده به خاطر تموم شدن بازیهاى والیبال و خبر نداشتن از سعید معروف داغونم راجع این موضوع هم نمىتونم با خانوادم حرف بزنم چون از نظر اونها یک پسر نباید زیاد کسى رو دوست داشته باشه به خاطر همین اوضاع رفتم ارومیه تا هم اونا رو نبینم هم با خودم خلوت کنم تو سایتم نیومدم شما خودت خانمى تو هر زمینه اى دوست داشتى واسه ما دعا کن نمىخوام بیش از شرمندت بشم این چند روزیم که من نیستم هم از خود نازت و هم از تمام رفقاى والیبالى مىخوام در مقابل هر حرفى جا نزنن و طرفدار سعید بمونن. لطفا نازى جوابم تا امروز صبح بده چون چند روزى به خاطر اون دلایل نمىتونم بیام تو سایت. مواظب خودتم باش کوچیک و ارادتمندت ارتان(ارتى خومون)

  3. نسترنم می گوید

    خخخخ خدایا شفا ترلان پروانه
    عشق منه سعید معرووووف

  4. زهره می گوید

    به نظر من یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم ملی سعید معروفه واقعا بازیش عالیه.خیلی دوسش دارم.با ارزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگیش

  5. FereShteh می گوید

    سلام ..
    اول خسته نباشید میگم به همه ی بچه ها ..
    خیلی زحمت کشیدن واقعا …
    دوم وقتی نظرات رو خوندم واقعا به عنوان یه دختر ایرانی خجالت کشیدم .. البته نا گفته نماند که بعضی از نظرا که عده ی کثیریم بودن ماشالله 🙂 ..
    واقعا بعضی از بچه ها راست میگن ک تا یکی معروف میشه میرن طرفش .. نمونش همین آقای علیخانی که تا دو سال پیش عااااااااشقو دلباختش بودن حالا پشت سرش حرف میزننو براش پاپوش درست میکنن .. چرا ؟ چون آدمایه جدیدی اومدن تو صحنه 🙂
    یذره سعی کنیم انسان باشیم … همه آدمن مهم اینه کی انسانه !
    دخترگل … آبجیه من … عزیزه دلم بخدا اصلا در شان تو نیست یه سری حرفا ..
    فک نکن مثلا آقای معروف میاد نظرارو میخونه و مثلا عاشقه تویی که نوشتی جوووونمو اینا میشن..نه بخدا اینجور نیس !!!
    دختر هرچی نجیب تر باشه خواهون بیشتر داره..
    سعی کنیم مراقبه خودمون و نگاهمونو حرفامون باشیم..
    ببخشید زیاد شد حرفام ..
    روزاتون پر از امید ..
    یا حق !!!!

    1. maryam می گوید

      نه کجاش پشت سرش حرف میزن اون از مهمون دعوت کردنش اون از بزور بله گرفتن ازدختره پشت تلفن اخه کدوم یکی ازاینها درست بود واقعا

    2. ناشناس 14 می گوید

      آفرین گلم زدی تو هدف من باش ما موافقم دختر هرچی نجیب تر باشه همه خواهانش میشن نه مثلا بعضی تو بعضی بیو گرافی ها میگن ، فدات شمون جونمو عشقمو

    3. mobina می گوید

      دوست عزیزم اصلا این جوری نیست آدم وقتی عاشق میشه نمی شه از عشقش جدا شه منم خودم به خاطر سعید و…………..رفتم طهران یعنی انقد برام محم است الا من خودم یه والیبالیست هستم می دونم چه هسی داره که وقتی تو مسابقه هستی چقدر بهت نیرو و تشویق میشی عزیزم فکر کنم تا حالا عاشق نشدی

    4. عاطی می گوید

      واقعاکه مثل اسمت فرشته ای خانومی فدات من عاطفه اره واقعا بعضی دخترااسم مارم بدکردنننننننننننننننن

  6. زهرا می گوید

    حالا زن داشتن یا نداشتنش اینقدر برای شما مهمه؟؟؟؟ولی در کل بازیش عالیه از ته دل براش آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.

  7. سعید می گوید

    بابا این که چیزی نیست پسر خالش تو محله ی ما زندگی میکنه…

  8. ارتان ناصرى می گوید

    سلامى به داغى این روزها و باحالى رفقایى مثل تک تک شما ها تو این دنیاى کوچیک بعضى از ادمها هستن که قلبهاى بزرک دارن به خاطر همین افراد ج ذبشون مىشن ابجى مهربونى که فرمودین دختر هر چى مغرورتر باشه خواهان بیشترى داره حرف شما کاملا متین اما خانمهاى محترمى که اینجا پیام مىذارن عاشق سعیدن نه به خاطر معروفیتش نه به خاطر قیافش نه به خاطر پولدار بودنش بلکه به خاطر یک قهرمان و یک برنده که جلوى همه چیز وایستاد تا به اینجا رسید عاشقشن فقط همین کسى هم تو این سایت پیام نمىذاره تا سعید به خونه یا چه میدونم بهش بکه عاشقشه زود قضاوت نکنین

  9. وطن می گوید

    ببین آقا آرتان حرف شما متین ولی شما از باطن خبر نداری آره همه ی ملت ایران یا دخترای ایران عاشقشن چون برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده ولی بعضی ها …

  10. mobina می گوید

    دوستان سلام خوش به حال هرکسی که تهرانه سعید جون دوستت دارم بووووووس iloveyoyدوستت دارم بچه ها سعید جواب شمارو می ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. نازی می گوید

    سلام ارتی خوبم ممنون تو چطوری؟ باشه دعات میکنم توام یادت نره…منم نیستم چند روزی ولی سر میزنم زیادم بهش فک نکن بیخیالی طی کن. مواظب خودت باش

  12. نازی می گوید

    من طرفدار تیم ملیم سعیدم دوستدارم ولی جز خودم عاشق کسی نیستم خخخخ. انقد منفی فکر نکنید موج منفی رو از خودمون دور کنیم بزارید برکت به این دیار برگرده.. به قول شاملو … برکت از کومه رفت. رستم از شاهنومه رفت… بدبینی قلب آدم رو سنگ میکنه.. راجب آدما هییچوقت قضاوت نکنید و فکر منفی نکنید خب طرفدارشیم…………..

  13. ارتان ناصرى می گوید

    سلام ابجى مبینا ارتانم اره فکر کنم حالا تو سایتهاى مختلف راجع سعید برو شاید دیدى…

    1. mobina می گوید

      ارتان جون سلام کدوم سایت خیلی سایت داره کدومش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. mobina می گوید

    دوستان سلام سعید جوابتون رو می ده منتظرم

  15. نفس می گوید

    خیلی میخوامت سعید

  16. زهرا می گوید

    من از سعید معروف خیلی خوشم میاد دوسش دارم هم قیافش و مهم تر از همه بازی خوبش

  17. اکرم می گوید

    سلام سعید جان بچه ها من از فامیلای دورشون هستم از پدریشون میر علی معروف به زودی منم به تیم میام سعیدم زن نداره

  18. الی می گوید

    فقط دوست دارم یه بار از نزدیک ببینمش…
    فقط همین!!!

  19. ارتين ناصرى می گوید

    سلام رفقاى والیبال من ارتین داداش کوچیکه ارتان ناصرى ام که اینجا نظر مىذاره. ارتان چون بازیهاى والیبال تموم شدن و نتونست سعید بعد از اون بازیها ببینه بهم ربخت و چند روزیه رفته ارومیه به خاطر همین مثل قبل درست نظر نمىذاره دیروز از من خواست که وارد این سایت بشم هم ببینم حال رفقاى والیبالیش چطور هم جواب مبینا خانم و از همه مهم تر نازى خانم و بدم:مبینا خانم شما توى سایت غیرتى شدن سعید و باید سرچ کنى ارتان کفت بهتون بکم با کامپیوتر برین با موبایل به سختى مىاید…حالا شما برو اکه نشد ارتان خودش مىاید کمکت مىکنه.
    و شما نازى خانم ارتان خیلى چند شب منتظرت بود جوابش بدى حتى خواب نرفته بود واقعا داداش من خیلى شخصیت پیچیده اى داره واسه من درد و دل نمىکنه واسه شما مىکنه خلاصه کفت بهتون بکم هر جا هستین مراقب وخودتون باشین و وقتى اومد باهاتون یک عالمه حرف داره لطفا تو سایت بیایین فقط از همتون خواهش مىکنم دعا کنید ارتان ایقدر به سعید وابسته نمونه کار دست خودش مىده تو خیابونها با هم مىریم همه دخترها واسه قیافش سر و دست مىشکنن اونوقت این از عشق سعید ول کرده رفته ارومیه دعا کنید سالم و زود بیاد خواهش…..عزت زیاد ضمنا اکه اومد تو سایت بهش بکین ارتین خیلى دلواپست خواهش نازى خانم و هر کى این پیام مىخونه….

  20. نسیم می گوید

    بهترین بازی کن دنیا

  21. نازی می گوید

    سلام مبینا جون رفته ارومیه الکی داره خودشو داغون میکنه

  22. نازی می گوید

    سلام داداشی خوبی ممنون که جواب دادی نگرانش بودم چرا داره اینجوری میکنه آخه البته من یکم از دستش ناراحتم واسش کامنت گذاشتم جواب نداد. ارتان هیچوقت کسی رو با تمام وجود دوست نداشته باش یکم از خودت رو بزار واسه روزای که جز خودت کسی رو نداری. من زود جواب دادم اینجا دیر تایید میشه.

  23. نازی می گوید

    آهان راستی تو که گفتی ارتان بهت چیزی نمیگه از کجا میدونی منتظر جواب من بوده؟؟؟ بهش بگو اونم مواظب خودش باشه یکم بزرگ شه. زودم برگرده وگرنه قهر میشما

  24. کیمیا می گوید

    اینجا چه خبره؟؟

  25. ارتان ناصرى می گوید

    سلام مبینا ارتانم دعام کن

    1. mobina می گوید

      آرتان جون خودتو داغون نکن عزیزم من و نازی جون نگرانتیم

    2. mobina می گوید

      داداش آرتان تورو جون خودت خودم یکم بزرگ شو آخه آدم برات غصه میخوره خواهش میکنم خوندی جواب بده دوستت دارم وبرات آرزو موفقیت میکنم

  26. نازی می گوید

    من دیگه از این جا میرم بای بچه ها خوش بگذره

    1. mobina می گوید

      چرا

  27. ارتان ناصرى می گوید

    مبینا تو خانمى بهتر نازى رو درک مىکنى بهش بکو نره؟تو چى تو هم نکنه مىخواى برى؟ارنانم

  28. عاطی می گوید

    انقدرحرس نخوری شیرواسه بچه هاتون نمیمونه هلاک میشه بچه زندایی شه نترسیدمیادشماهاومیگیره من میگم بیادهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    1. ارتان ناصرى می گوید

      این چه طرز حرف زدن خانم محترم….نازى و مبینا و هر خانم محترمى که اینجا کامنت مىذاره خیلى شخصیت والایى دارن شما بهتره خودت قاطى این خانوم هاى با شخصیت نکنى…خوب !!!!بار اخرت باشه به خانوم هاى این سایت توهین مىکنى (ارتان )

    2. نازی می گوید

      خانوم شما برو سوادتو ببر بالا حرص نه حرس بعدشم شما نمیخواد زحمت بکشی خودتم قاطی نکن. تو جمع ما جای نداری.

    3. mobina می گوید

      آخه اصلا مگه به تو ربطی داره دخالت نکن بی تربیت

  29. نازی می گوید

    چرا کامنتای من دیر تایید میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟ارتی راستشو بگو بخاطر چی رفتی؟ ارومیه نکنه شکست عشقی خوردی؟؟ خخخخ

  30. نازی می گوید

    بیخیال ارتی جونم بزار هرچی دل تنگش میخاد بگه. بخاطر حرف مردم زندگیتو خراب نکن این مردم اگه پیامبر هم بودن هزار ایراد از کار خدا میگرفتن. مدیر لطفا کامنتامو زود منتشر کن

    1. mobina می گوید

      very good عاشقمممممممممممم

    2. mobina می گوید

      نازی جونم حوصله جمع تفریق ندارم بابا یک ضرب عاشقتم

    3. نازی می گوید

      منم دوستدالم گلبونت بلم.

  31. ارتان ناصرى می گوید

    نازى کفتم که چرا رفتم ارومیه خانمم…

  32. ارتان ناصرى می گوید

    مبینا و نازى کجایین خانوم خوشکلها من اوردین خودتون رفتین وروجکها ؟

    1. mobina می گوید

      جوجه رفتم خونه آقای شجاع اینجام تو کجایی چرا جواب نمیدی

  33. mobina می گوید

    دوستان وهواداران سعید جون با نهایت تاسف آرتان جونم و نازی جونم خواهر برادرم شرمندتونم من باید برم شرمنده im soryy بای دوستتون دارم از صمیم قلبمممم آرتان جون و نازی جون خوندین جواب رو برام بزارید بوووووووووووس

  34. mobina می گوید

    به نام خدا آرتان ونازی سلام من ملیس خواهر مبینا هستم من لب تاب مبینا رو بدون اجازه برداشتم ارتان لطفا به مبینا کمک کن که از این سایت نره راستش چند روزه پیش پدربزرگ مبینا فوت کرده بود مبینا حالش خیلی خوب نبود به خاطر همین تا چند روزه دیگه مبینا برای همیشه از ایران می ره لطفا چون اگه بره هیچوقت دیگه مبینا رو نمی بینیم باتشکر ملیس خوندین جواب بدین بای

  35. ارتان ناصرى می گوید

    ابجى ملیس مشخصات مبینا رو با تاریخ پروازش و مشخصات پاسبورد براى من بفریت زود؟

  36. mobina می گوید

    دوستان عزیزم آرتان نازی بچه من از رفتم صرف نظر کردم ولی این چند روز رو میخوام برم ترکیه بچه درنبود من تمام نوشته هایی که براتون نوشتم جوابدین برام دعا کنین آرتان نازی هواپیما سقوط نکنه خخخخخخخخخخخخخخ

  37. نازی می گوید

    ارتان رفتی؟ ؟

  38. ارتان ناصرى می گوید

    نازى من پیداش نمىکنم خانمم…کجایى اخه تو؟

  39. نازی می گوید

    سلام مبینا جون موفق باشی عزیزم. واسه منم دعا کن حالم خوب نیست حوصله اینجارم ندارم بای

  40. نازی می گوید

    داداشی من این همه کامنتامو واسه دیوارا نوشتم آره؟ ؟

  41. mobina می گوید

    سلام عزیزم عید رو به همتون تبریک عرض میکنم آراتان جون واقعا ببخشید خیلی داغون بودم به خاطر همین این چند روز رو رفتم مسافرت عزیزم ملیس هم با من بود نتونست براتون مشخصات پرواز رو بفرسته واقعا شرمنده نازی جون از توهم به عنوان یه خواهر تشکر میکنم ویک دوست وروجک ها چرا انقدر برای رفتنم کامنت گذاشتم جواب نمی دادین عاشقتونم حیف که

  42. نازی می گوید

    سلام ابجی گلم خوش بگذره به ملیس هم سلام برسون.

  43. mobina می گوید

    سلام قربون دوستان مبینا من ملیس هستم خواهر کوچک مبینا از ارتان جونم و نازی جون تشکر از لطفتون بچه ها شما خیلی وروجک هستید چون مبینا همش داره در مورد شما ها حرف میزنه ارتان جونم و نازی جون مبینا وقتی داشت کامنت ها تون رو می خوند خیلی گریش گرفت و از رفتن منصرف شد دوستان گلم امید وارم همیشه موفق باشید …….ارتان نازی مبینا داره داخل علوم پزشکی مشهد درس میخونه ومیخواد دکتراشو بگیره هرچند الا معلم شناست ولی میخواد دکتراشو بگیره به امید یک روز ببینمتون دوستتون دارم چرا شما ها جواب نمی دید بازم منتظرم

  44. ارتان ناصرى می گوید

    نازى کجایى جون هر کى دوست دارى جواب بده بده

    1. mobina می گوید

      راستش آرتان جون سلام امید وارم هر جا هستی خوب باشی وقتی داشتم کامنت هاتون رو میخوندم ملیس بهم گفت واقعا دوست هایت رو میخوای ترک کنی باور کن من تا حالا انقدر برای دوستام ناراحت نشده بودم نازی فک کنم رفته تو هم فک کنم میخوای بری اما من دیگه نمیرم قول مردونه میدم نازی هرجاهستی برگرد جون خودمو خودت ارتان خواهش مبینا مغرور ۲۰ ساله خوندین جواب رو بزارید

    2. نازی می گوید

      سلام مبینا جون آجی بزرگه آره خودمم ممنون که نرفتی دوشدالم بیا همونجا بکامنتیم

  45. mobina می گوید

    دوستان سلام خسته نباشی با نهایت تاسف بر ملی پوشان ایرانی آرتان نازی فک کنم از این سایت رفتن اما ارتان نازی به من قول داده بودند آرتان نازی من دیگه قول میدم نرم باورتون میشه من الا که دارم مینویسم اشکام داره میریزه خواهش میکنم برگردید من منتظرتونم

  46. نازی می گوید

    سلام منم عاشقتم در حد لالیگا ببخشید این چند روز حالم خوش نبود یکم مریض بودم الان عالیم این دکی کجاس ارتان فک میکردم میکردم همسن من باشی آخه اون کارت خیلی بچگونه بودخخخخخ الان تو فقط آرتین رو نداری منم آجی کوچیکتم هواست بهم باشه اوکی کسی چپ نگام نکنه خخخخخخخخ ارتان جونم کجای آخه نمیگی نگرانت میشم نکنه باز رفتی ارومیه زود بیا اعلام حضور کن.

  47. نازی می گوید

    من هرچی کامنت میزارم تایید نمیشه با مدیر قهرم دیگه از اینجا میرم مدیر خان از دستم راحت میشی خخخخخ نازی مغرور ۱۹ ساله خخخ. ولی من مث شماها بچه نیستم گریه کنم گیگیلی ها میبوسمتون

  48. ملیس می گوید

    سلام بچه ها چه طوری نازی جون ارتان جون حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم تازه اومدم به این سایت امید وارم این جا خوب باشه

  49. نازی می گوید

    هلو مای فرندز خوش اومدی به مبینا بگو بیاد اون یکی سایت. منم طراحی میخام بخونم لباس چند سال دیگم قراره موسسه خیریه بزنم واسه بچه های بی سر پرست بزرگترین ارزومه دعا کنید بهش برسم

  50. ندا می گوید

    خخخخخخخخخ آرتان ناصری نکنه عاشق مبینا نازی شدی واقعا که … برصرتون

    1. مبینا می گوید

      خیلی بی تربیتی جناب عالی برو سوادتو ببر بالا صرتون نه سرتون واقعا که تو غصه مارو نخور………فهمیدی

    2. نازی می گوید

      بیسواد بتوچه فکر منفی رو از خودت دور کن قلبت سیاه میشه جوجه فوکولی

    3. نازی می گوید

      هوی مغز فندقی بار آخرت باشه درباره ی داداش من ایجوری بحرفی منحرف افتاد. همه که مث تو بی جنبه نیستن اینم بت بگم کنار هم بودن عشق میاره نه کامنت بازی گفتم که بدونی

    4. ارتان ناصرى می گوید

      خانم محترم این چه
      طرز صحبته…..عاشق شدن من به خودم ربط داره فکر. نکنم من از شما نظر خواسته بودم نه؟ضمنا دفع دیکه خواستین صحبت کنین قبلش تربیت و ادبتون کامل تر کنین.
      مبینا خودت خودت صرف حرف زدن با کسى کن که توهین کردن بازیش نباشه دیکه هم جواب این رو نده یک دفعه یک چیز بدترى بهت مىکن که اون موقع خوب حالشون در مىارم محلشون جان ارتان نذار؟

    5. ندا می گوید

      نازی مبینا حالا ببینید یه چند روزه دیگه آرتان ازتون خاستگاری میکنه از من گفتن بود بی جنبه ها

    6. نازی می گوید

      عشق مجازی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخ حالت خوش نیست ندا خدا شفات بده

  51. mobina می گوید

    چرا ایجا این جوری کسی جواب کسی رو نمیده

  52. ملیس می گوید

    سلام جوجه ها آرتان جان مگه ما جرعت داریم مگه به شما بگیم حالمون خوب نیست مبینا پیشمه داره میخنده

  53. نازی می گوید

    اوف اشتب شد ارتی اون جواب تو بود. اینجا همه دیوونه شدن هر کسی واسه خودش میحرفه. بزارید من یه آهنگ بخونم هرجا بری میام دلگرم و بی قرار بی من سفر نرو تنهام دیگ نزار تو بامنی…. مرسی بزنید به افتخار خوشگلا

  54. زهرا می گوید

    عالی بود فقط لطفا عاشق والیبالیست ها نباشید طرف دار باشید

  55. ارتان ناصرى می گوید

    سلام خانوما انشاا… نازى تو مىتونى به هدفت برسى تو لایق بهترینها هستى مبینا جان من فقط از دستت ناراحت بودم ولى اصلا این تو ذهنت راه نده که نبخشیدمت خوب؟؟؟ملیس جان شما خوبى خانم ابجى کوچیکاى مایى دوستتتتت داریم مبینا هم کلا زیر زیرکى مى خنده ها وروجک به رو خودش نمىاره؟

    1. ملیس می گوید

      ارتان سلام خوبی امید وارم همیشه خوب باشی میتونی بیای داخل اون یکی سایت همگی اونجا هستیم من نازی آبجی مبینا اینجور که مبینا به من گفت فک کنم یه داداش کوچکتر داشته باشی ارتین اونم به محلق میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  56. ارتان ناصرى می گوید

    خانوم خوشکلها من واقعا متاسفم که دیر جوابتون مىدم واقعا این ارتین واسه من وقت خالى نمىذاره اما محال من شما رو ول کنم ضمنا مراقب خودتونم باشین هر سه تاتون…ارادتمندتونم

    1. مبینا می گوید

      ارتان سلام حالم از این جور آدم ها بهم میخوره چرا نمیای توی اون یکی سایت من به ملیس هم میگم جواب نده بیا اونطرف کامنت ها زود منتشر میشه بیا دیگه ملیس هم میاد اونجا دقیقا میس هم برام وقت خالی نمیزاره کلاس ایروبیک میره زبان شنا که خودم بهش آموزش میدم تهرانی یا مشهدی کدوم دانشگاه درس میخوندی

    2. ملیس می گوید

      آرتان جونم سلام من دارم دیونه میشم ا دست این ندا چرا اینجوری میکنه یه جواب درست حسابی بهش بده وگرنه خودم بهش میگم هرچند که حرف داداشمون رو نباید زمین انداخت جواب او مغزه فندوقی رو بده

  57. مبینا می گوید

    سلام بچه ها شما ها چرا جوا نمی دید اتفاقی افتاده م کاری کردم که ناراحت بشین اگر کاری کردم im soryy ببخشید خوندین جواب رو بزارید

  58. مبینا می گوید

    باسلام احترام خدمت مدیر این برنامه لطفا کامنت های مارو زود منتشر کنید اگر خوندین سریع منتشر کنید مردم باید ۲ یا ۳ ساعت صبر کنن که شما منتشر کنید این رسمش نیست ببینم چی کار میکنی حالا برو

  59. نازی می گوید

    سلام بچه ها خوبین؟ دویا سه ساعت؟؟؟ من دیروز کامنت گذاشتم تاحالا تایید نشده اینجا نمیام دیگه هرکی خواست بیاد سایت یک دوست یاعلی

  60. نازی می گوید

    آهای مدیر بگو مشکلت بامن چیه؟ ؟ ؟ خب تو چشام نگا کن و راستشو بگو گفتم منو نگا کن سرتو بگیر بالا از چی میترسی خخخخخخخخ دیگه دوست ندارم مدیری ببخشید

  61. مبینا می گوید

    جناب مدیر سلام توروخدا بگو مشکلت با من چیه ها راستشو بگو چرا کامنت های مارو دیر منتشر میکنی اگه ایجوری بکنی ما دیگه میریم باشه افتاد

  62. نازی می گوید

    بچه ها من یسوال ازتون دارم کدومتون تا حالا عاشق شدین از تجربیاتتون بگین دوسدارم بدونم خوبه بده؟؟؟؟ آخه دل به دریا زدن جرات میخاد منتظرم جواب بدین زود

    1. mobina می گوید

      آره آبجی تو دانشگاه یه پسره عاشقم شده بود تو دانشگاه برام نامه مینوشت میزاشت تو کیفم منم بابام رئیس دانشگاه علوم پزشکیه دوربین ها نشون دا دن خلاصه یه روز برام گل آورده بود منم ازش خوشم نمی اومد یکی زدم تو گوشش خلاصه جلو همه بچه ازم درخواست ازدواج کرد بابام اومد از دانشگاه به مدت ۳ روز محروم کرد اینم عشق من با خودم فکر عاشق شدن چیه طرف میاد عاشقت میشه بعد میگه من عاشق کسی هستم ولی من به تو آرتان اعتماد دارم …………..مدیر جون کامنت هارو زود منتشر کن

    2. نازی می گوید

      خودمم همچین تجربه های رو داشتم تا دلت بخواد مثلا پسر عموم و پسر خالم الان هردوشون باهام حرف نمیزنن و…..خب نزنن مگه مهمه واسم خخخ. من گفتم اگه خودتون عاشق شدین بگین بتعریفین؟؟؟داداش ارتان تو چی؟

  63. ارتان ناصرى می گوید

    سلام خانوما من اون سایتم همون یک دوست اما نظرهام هنوز تایید نشده در جریان باشید

    1. mobina می گوید

      تو چی کار میکنی جوجه جونم یا بهتره بهت بگم مو فشنگی مو قشنگ حالت خوبه داداشی جواب ندا رو بده شرمندتم من نمتونم جواب بدم چون خودت گفتی جواب نده

  64. mobina می گوید

    آرتان جون چرا جواب کامنت هارو نمیدی

  65. ارتان ناصرى می گوید

    سلام مبینا خانم نازى خانم و همین طور شما ملیس خانم من ارتینم داداش کوچیکه ارتان به خدا امروز ارتان سر کار رفته من بسکتبال برده با هام براى کنکور کار کرده غذا درست کرده چه مىدونم همه کارهایى که وظیفه مامانمون اما ارتان بدبخت داره جرشون میکشه به خدا به فکرتون فقط خیلى دنبال کارهاى منه الان بیچاره از خستکى رو کاناپه خوابش برده بیدار شد خودش جوابتون مىده فقط یک خواهش دارم پشتش باشین همین.ملیس خانم خوشحالم شما هم به جمع ما پیوستین ارادتمندتون…

    1. نازی می گوید

      به به سلام داداش کوچیکه خوش اومدی من احساس غریبی میکنم شماها خانوادگی اومدین اشکال نداره میشم نخودی خخ. بیاین اون یکی سایت

    2. mobina می گوید

      آرتین جون حالا که خوابش برده یکم آب بریز روش بگو مبینا گفته به خدا اگه یه زن گیرش بیاد آرتان خودش کد بانوی خونست خخخخخخخخخخ به اون جوجه بگو بلند شه بیاد این طرف ها کامنت بازی کنیم منم ملیس رو بردم کلاس والیبال خسته نشدم جوجه بلند شو بیدار شو منتظرم آقای مدیر جواب مارو زود منتشر کن

  66. نازی می گوید

    نه من اینجور عاشق بودن شدن حالا هرچی رو قبول ندارم. باید اول خوب بشناسیش بعد قلبتو بدی بهش وگرنه هیچ تضمینی نداره نزاره زیر پاش و لهش نکنه. بعد با سختی بهم برسین وای مامانم اینا مث فیلم هندیا بشه دوسدارم وگرنه هیچوقت عاشق نمیشم اینجوری نباشه

  67. نازی می گوید

    اینای که با یه نگا یه حرف عاشق میشن که عشق نیست همش یاهوس یا عادت.وابستگی با عشق زمین تا آسمون فرق داره. ……

  68. نازی می گوید

    ازین دخیای که راه میوفتن دنبال پسرا متنفرم زن باید معشوق باشه بنظر من

    1. mobina می گوید

      راست میگی خیلی ها تو دانشگاه هستن ولی مش چرت پرته عزیزم مشهد بولوار سجا د اوضا خیته پسرا با ماشین میان دنبال دخترا خونمون بولوار سجاده تو چی عاشق شدی اون جوجه چی عاشق شده یانه عشق ارتان خیلی بامزه است

  69. mobina می گوید

    ما از این سایت رفتیم چون دیر منتشر میکنی

  70. نازی می گوید

    چرا رنگ مثبت منفی های من فرق داره من میترسم مدیر میخای چیکار کنی؟ سیاه شده این دیگه چه صیغه ایه

  71. نازی می گوید

    بچه توروخدا واسه ابجی مبینا دعا کنید تصادف کرده زود خوب بشه. وبرگرده پیشم. نازی

    1. mobina می گوید

      آبجی بیا همین جا کامنت بزنیم اون سایت چرا اینجوریه دکتر گفت خیلی حالم خوبه مدیر جان کامنتم رو زود منتشر کن

  72. پرن می گوید

    دوستان آیا عبادی پور نامزد داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  73. نازی می گوید

    مبینا جون اون یکی سایت هرچی میزنم نمیاد فک کنم بستنش

  74. نازی می گوید

    ابجی جونم من مامانم اجازه نمیده. دنیا محل گذره ارتان رفت چون ما واسش چیزی نبودیم رفیق نیمه راه بود. بریم آلمان که چی بشه اون دنبال هدفش رفته ما چی؟ ؟؟؟؟

  75. نازی می گوید

    دنیای مجازی همینه گلم نباید زیاد وابستش شد امیدوارم بیای و جواب بدی

  76. mobina می گوید

    ابجی سلام داخل اینترنت سرچ کن سعید معروف بعد میاد عکس ها اینستاگرام سعید معروف بیوگرافب سعید معروف من اونجام تازه پیدا کردم بیا ایشالا آرتان اومد میگم بیاد اون سایت من اوجا کامنت گذاشتم سلام ابجی نازی

  77. نازی می گوید

    سلام ابجی من کامنت گذاشتم تو اون یکی سایت پیدات کردم رفته تو صف تایید ملیس چطوره؟ خوبه؟ سلام برسون

  78. mobina می گوید

    آبجی یعنی آرتان رو فراموش کردی ؟؟؟؟؟؟ بیا اون یکی سایت استی از بیمارستان مرخص شدم حالم خیلی خوبه میگم اگه آرتان مارو واقعا دوست داشت ولمون نمی کرد کامنت اون یکی سایت رو الا گذاشتم

  79. mobina می گوید

    آبجی ببینن وقتی کامنت میزاری سری منتشر میشه دوباره سعی کن منتظرم مدیر تو مشکلت با من چیه ها راستشو بگو چرا انقدر دیر منتشر میکنی

  80. mobina می گوید

    آبجی من از این جا خیییییییییییییییییییییلللللللللللللللللیییییییییی میتلسم بیا یکم بحرفیم چون من موقعی که باهات حرف میزنم آروم میشم واز دردام فراموش میکنم منتظرم بیاتوی اون یکی سایت

  81. نازی می گوید

    عزیزم من هیچوقت ارتان رو فراموش نمیکنم ولی اون باید روز اول بهمون میگف میخاد از ایران بره اونروز یدفه گف حالم خیلی بد شد با صدای بلند گریه میکردم که مامانم فهمید درسته تا حالا ندیدمش و خوب نمیشناسمش ولی بعنوان یدوست واسم عزیز بود وهست و خواهد ماند. خوبه تو زندگی به خودمون متکی باشیم نه کس دیگه

  82. ارتان ناصرى می گوید

    سلام خانم ها من ارتانم این چه حرفهایى که شما دوتا مىزنین یعنى من اینقدر نامردم اینقدر بد ذاتم من که جونم واسه شما دو تا مىدادم نازى تو و ارتین راجع مبینا چى رو از من پنهان مىکنین
    من به خاطر. شما ها بزو یک ساعت اینترنتم وصل کردم دارم کامنت مىذارم که شما دلواپس نشین اونوقت شما ها مىکین ارتان هم چینه ارتان هم چونه فقط شما ها کریه کردین من نکردم دیدین که نکردم؟الان چى دارین مىبینین که مىکنم یا نه؟اره خانم ها مت به شما ها نکفتم مىخوام برم خارج تا زودتر شما عل رو ازدست ندم اونوقت شما مىکین ارتان چرا این کا رو کرد؟
    با تمام بدیهاى که شما به.نظر خودتون از من دیدین من عاشقاونم درست بر عکس شما

  83. ارتان ناصرى می گوید

    مبینا تو به من کفتى عاشقمى پس چرا من هر وقت با مقدمه چینى مىکفتم دوست دارم جواب کامنتها رو نمىدادى خانمم؟
    تو هم مثل نازى فکر مىکنى من چقدر نامردم؟
    نازى عزیزم شاید اینجا دنیاى مجازى باشه ولى قلب من هیچ وقت مجازى افریده نشده این همیشه یادت باشه خانمم.

  84. mobina می گوید

    سلام به دوستان ایران زمینم

  85. نازی می گوید

    سلام به عاشقا ی دنیای مجازی

  86. رضا می گوید

    سلام
    تیر خلاصو به همه ی دخترایی که عاشق این بنده خدا هستن بزنم, این بابا خودش زن و زندگی داره بابا جون همون سعید معروف که میمیرید واسش ول کنید این کارارو و براش این قد حاشیه درست نکنید اون صدسال دیگه نمیاد شماهارو بگیره , این دخترا هم شیرین میزنن یه روز عاشق احسان علیخانی میشن یه روز معروف یه روز گلزار یه روز……..

  87. mobina می گوید

    آبجی سلام خوبی چرا کامنت نمیزاری نکنه تو هم دل به دریا زدی ها راستشو بگو منتظرم کامنت بزار تو اون یکی سایت مدیر جونم زود منتشر کن فدات

  88. نازی می گوید

    آجی مبینا سایت یک دوست عکسهای الهام عرب بیا اونجا منتظرم

    1. mobina می گوید

      آبجی نازی سلام مبینام اومدم جایی که گفتی برات کامنت گذاشتم جواب بده

    2. mobina می گوید

      سلام آبجی نازی چرا کامنت میزارم جواب نمیدی

    3. نازی می گوید

      سلام ابجی گلم خوبی؟ چیکار کردی؟ قبول کردی؟ من به این راحتیا دل به دریا نمیزنم درسته سنم زیاد نیست ولی ساده نیستم با یه دوسداشتن خام بشم دیروز همه چیو بهت گفتم داییم خیلی باهام حرفید اون از وقتی سوم راهنمایی بودم تا الان دست از دوسداشتن من ورنداشته دیروز با خالم و داییم اومده بود دنبالم منم باهاش حرفیدم خیلی پشیمونم این همه سال اذیتش کردم اون بهم ثابت کرده که چقد دوسمداره منم میخام جبران کنم برم اصفهان اونم میاد هوووووووورررررررررااااااااااا. ته دلم حس میکنم دوسشدارم

  89. mobina می گوید

    سلام آبجی اون سایت همه کامنت هامون رو حذف کرده یه سایتی پیدا میکنم بهت خبر میدم

  90. mobina می گوید

    آبجی همون جایی که کامنت گذاشتیم بیا بالا میرزا جاموپور بیا اونور یه چیزی میخوام بهت بگم نوشتم سلام دوستان هنوز تایید نشده

  91. mobina می گوید

    آبجی ببخشید امیر غفور

  92. سعید پسیان می گوید

    سلام منم سعیدم و خیلی سعید معروفو دوس دارم عاشقشم راستی فرهاد قائمی هم شهری مونه ولی خیلی دوس دارم سعید معروفم از نزدیک بیبینم
    شما چی شما هم دوس دارین از نزدیک بیبینینش؟؟؟؟؟؟؟

  93. نازی می گوید

    سلام ابجی نرو اون سایت منتشر نمیکنه مدیره بهش برخورد بهش گفتم ترشیده خخخ. ماشین سعید معروف رو بزن بعدش نوشته ماشین محمد رضا گلزار و سعید معروف. اونجا کامنت گذاشتم تایید نشده هنوز کسی اونجا نیست من اولین نفر کامنت گذاشتم

  94. نازی می گوید

    آره سعید دوسداریم من یبار تو فرودگاه دیدمش میخاستم ازش امضا بگیرم زود رف انقد خوشتیپ بود

    1. mobina می گوید

      آبجی یه سایت پیدا کن که زود منتشر کنه

    2. نازی می گوید

      سلام مبینا کجای؟ بابا کامنت گذاشتم منتشر نمیشه… اون سایت منقرض شد خخ. اون یکی مدیره میگف بعضیاتون با چندتا اسم چرا میاین؟؟ تو فقط با این اسم کامنت گذاشتی

  95. نازی می گوید

    سایت الهام عرب واست کامنت گذاشتم

  96. mobina می گوید

    آرتان کجایی یه خبر برات دارم بیا سایت الهام عرب

  97. نازی می گوید

    سلام ابجی گلم خوبی؟ چیکار کردی؟ قبول کردی؟ من به این راحتیا دل به دریا نمیزنم درسته سنم زیاد نیست ولی ساده نیستم با یه دوسداشتن خام بشم دیروز همه چیو بهت گفتم داییم خیلی باهام حرفید اون از وقتی سوم راهنمایی بودم تا الان دست از دوسداشتن من ورنداشته دیروز با خالم و داییم اومده بود دنبالم منم باهاش حرفیدم خیلی پشیمونم این همه سال اذیتش کردم اون بهم ثابت کرده که چقد دوسمداره منم میخام جبران کنم برم اصفهان اونم میاد هوووووووورررررررررااااااااااا. ته دلم حس میکنم دوسشدارم

  98. ترانه می گوید

    سلام با چیزایی که اشون خوندم مطمن شدم تو انتخابم اشتباه نکردم و بهترین بازیکن رو انتخاب کردم در مورد غرورشون هم باید بگم مرد باید غررو داشته باشه اما نه خیییلی زیاد واینکه امیدوارم امسال خبر ازدواجشون رو بشنویم … داره میترشه موهاش سفید شده واینکه امیدوارم همیشه موفق باشن اما خوشم نیومد که صعود نکردیما

  99. نفس می گوید

    نازی واقعا که بابا شیرین عقل کی میاد بره ارومیه بعدا مگه نگفت دستشون به دهنشون نمیرسه بعد چطوریه سر از ارومیه در میاره اخه به چه دلیل بی دلیلی آدم میاد بچه اش رو ول کنه ها یکی پاسخ گو باشه
    بعد معروف چه گناهی کرده که باید تو مذاکرات شما وجود داشته باشه………..

  100. سید ساحل موسوی می گوید

    از سعید معروف زیاد خوشم نمیاد ولی از وقتی که ریش گذاشته باحال شده فقط سید چون خودم سیدم.