مرگ پسر ۸ ساله در کلاس خصوصی شنا + عکس

0

عصر روز شنبه، پسربچه‌ای هشت ساله در حالی که در نخستین جلسه از کلاس خصوصی شنا شرکت کرده بود، غرق شد.

مهبد فتحی، پسربچه ۸ ساله‌ای که برای آموزش خصوصی شنا در کلاس‌های شنای استخر یاد یاران شرکت کرده بود، حوالی ساعت ۱۹ روز گذشته به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داد.

کلاس شنا غرق شدن در استخر غرق شدن استخر یاد یاران آموزش شنا

آقای فاضلی از همکاران مادر این پسربچه دراین باره به خبرنگار ایسنا، گفت: مهبد و دو نفر دیگر در یک کلاس خصوصی شنا ثبت نام کرده بودند و دیروز اولین جلسه این کلاس برگزار شد، اما چند دقیقه قبل از آنکه پدر این پسربچه به دنبال او بروند، از استخر با وی تماس گرفته و خواسته می شود که به بیمارستان لقمان مراجعه کند چراکه مهبد دچار حادثه شده است. اما پس از مراجعه به بیمارستان متوجه می‌شود که پسرش در استخر غرق شده و جسم بی‌جان او را به بیمارستان برده‌اند.

او با اشاره به شکایت این خانواده از مسئولان این استخر متعلق به شهرداری تهران و مربی شنا مهبد، ادامه داد: در حال حاضر خانواده این پسر بچه برای خاکسپاری فرزند خود راهی آمل شده‌اند اما تا آنجا که من اطلاع دارم شکایت اولیه در این خصوص ثبت شده و آنان پیگیر موضوع هستند.

او با اشاره به دلخوری خانواده این پسربچه از بی‌توجهی مسئولان استخر به این حادثه، گفت: متاسفانه هیچ یک از مسئولان پیگیر وضعیت این پسربچه نشدند و حتی به خانواده وی نیز مراجعه نکردند. از سوی دیگر به خانواده وی اعلام نکرده‌اند که در استخر چه بر سر مهبد گذشته و چه اتفاقی باعث غرق شدن وی شده است.

هدایتی از دیگر اقوام مهبد نیز در این باره به ایسنا گفت: منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و پس از مراسم خاکسپاری شکایتمان را رسما ثبت خواهیم کرد اما آنچه که در گواهی فوت درباره علت مرگ آمده خفگی بوده و ما نمی‌دانیم چرا این پسربچه در نخستین جلسه کلاس آموزشی باید غرق شود.

او افزود: والدین مهبد پس از مراسم خاکسپاری پیگیر موضوع خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ