نرخ روسپی‌گری وسط معرکه دل آرامان و دلواپسان! + عکس

0

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه (۱۲ تیرماه) در همایش حزب مردم سالاری با عنوان “دل آرامی” در هتل المپیک تهران به سخنرانی پرداخت.

وی در پاسخ به منتقدان وضعیت فرهنگی کشور که “دلواپسان” نامیده می‌شوند گفت: «ما هم نگرانیم اما نگرانی ما با شما متفاوت است. ما نگرانی‌های عمیق تری داریم. نگران آینده کشور، وضع اقتصاد، میلیون‌ها جوان بیکار که نمی‌توانند ازدواج کنند و نمی‌توانند مسکن بخرند هستیم که همه اینها‌ ام الفساد است.»

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «سرقت در حال افزایش است، فساد اخلاقی زیاد شده، سن روسپی‌گری پائین آمده و بنیان خانواده دچار آسیب شده، ناشی از همین مشکلات است.»

علی جنتی افزوده است: «ما نگران سقوط اخلاقی جامعه هستیم که پس از سی و پنج سال به عنوان یک حکومت دینی تلاش کرده‌ایم ۵۰ شبکه تلویزیونی و ده‌ها روزنامه و نشریه داشته باشیم و بیش از هرکس دیگری از اخلاق دم می‌زنیم اما جامعه ما دچار دروغ و جو سازی‌های بی‌جهت شده است واین‌ها مایه نگرانی است.»

این مقام دولتی افزوده است: «ما نگران فروپاشی خانواده هستیم. از هر سه خانواده تهرانی یکی به طلاق می‌انجامد. ۲۵ درصد ازدواج‌ها به طورکلی نهایتاً به طلاق می‌رسد و اسناد این‌ها درثبت احوال موجود است و ما باید نگران این‌ها باشیم.»

علی جنتی درادامه سخنان خود تاکید کرد که: «خلاء شور و نشاط در جامعه یکی از مشکلات اساسی ماست و عامه مردم دچار افسردگی هستند.»

جدال جریانات سیاسی بر سر موضوع فرهنگ در ماه های اخیر نقل محافل رسانه ای در داخل و خارج شده است.

جریانی که “دلواپس” و “دل نگران” عنوان گرفته و دغدغه های فرهنگی آنها به مسائلی چون ساپورت پوشی زنان و یا اعتقاد به برخورد سخت در حوزه های نرم، چون عفاف و حجاب خلاصه می شود.

دیگر سو جریانی که “دلاور” و یا “دل‌آرام” نامیده شده و پیوند عمیقی میان حوزه فرهنگ با اقتصاد و دیپلماسی قائل است و با هرگونه دخالت دولت و حاکمیت در حوزه فرهنگ مخالف بوده و عامه مردم را متولی امر فرهنگ دانسته و نگاهی لیبرالی به فرهنگ دارد.

اما در این میان حضور عالی ترین مقام فرهنگی دولت تدبیر و امید که با شعاری فراجناحی و اعتدالی روی کار آمده است، در همایشی حزب مردم سالاری و موضع گیری علیه جریان سیاسی دیگر، جای تأمل دارد.

فارغ از صحت اطلاعات و آماری که جناب وزیر در یک همایش حزبی و در حضور رسانه ها ارائه کردند، این سوال بوجود می آید که بر فرض صحت این فرمایشات، آیا افشای اینگونه اطلاعات در حضور رسانه ها، گزک دست دشمن دادن نمی باشد؟

نمونه ای از سوءاستفاده رسانه های فارسی زبان بیگانه از جنجال “سیاسی” بر سر موضوع مظلوم “فرهنگ” و اظهارات اخیر مسئولان را مشاهده می کنید.

سوابق علی جنتی ساپورت روسپی‌گری بیوگرافی علی جنتی

سوابق علی جنتی ساپورت روسپی‌گری بیوگرافی علی جنتی

سوابق علی جنتی ساپورت روسپی‌گری بیوگرافی علی جنتی

 مرجع : جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ