سید جواد هاشمی مدیر پروژه اعزام هنرمندان به جام جهانی برزیل : گول خوردیم

2

سید جواد هاشمی که مدیریت پروژه موسوم به اعزام هنرمندان حامی تیم ملی به برزیل را برعهده داشت، عکس انداختن با مردم را حمایت فرهنگی هنرمندان از تیم ملی می‌داند و این‌بار در برابر پرسش‌هایی درباره ابهام این سفر توریستی می‌گوید: «گول خوردیم»!

هنرمندان در برزیل همسر سید جواد هاشمی بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگران در برزیل

 بالاخره سفر سیاحتی و توریستی گروهی از هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل به پایان رسید و آن‌ها که قرار بود یار دوازدهم تیم ملی باشند، حجم قابل توجهی از حواشی را به رسانه‌ها کشیدند.

اما حالا گویا ماجرا به فاز جدیدی وارد شده است؛ سیدجواد هاشمی که به‌عنوان مجری‌طرح پروژه «یار دوازدهم»، هنرمندان را برای این سفر جمع کرده بود، حالا وقتی در برابر پرسشی درباره اسپانسر این سفر قرار می‌گیرد، می‌گوید با بودجه شخصی همه را به برزیل برده و گول اسپانسر قبلی را خورده است:«من خانه‌ام را فروختم و با پول شخصی‌ام یک‌سری هنرمند را به برزیل بردم تا کاری را که دوست داشتم انجام بدهم».

بعد از این سخنان، گزارشگر تلویزیون که با او گفت‌وگو می‌کرد، درباره‌ی این‌که «اسپانسر اول چه شد؟»، احتمالا با توجه به سخنان هاشمی، نریشن‌وار اینگونه بیان کرد: «اسپانسر کلاهبردار درآمد و قصه‌های هزار و یک شب دارد» و هاشمی هم ادامه داد: «واقعا گول خوردیم»!

هنرمندان در برزیل همسر سید جواد هاشمی بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگران در برزیل

اما نکته بسیار جالب توجه ماجرا، تفاوت این سخنان هاشمی با مدیر تولید پروژه‌ و یکی از مدیران آژانس مسافرتی «تعطیلات رویایی» است که گفته می‌شد اسپانسر هنرمندان در سفر به برزیل است و این‌روزها به دلیل تخلف، فعالیتش تعلیق شده است.

همان زمان که عکس‌های هنرمندان در خیابان‌های برزیل در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شد،«ایرج طایفه» (مدیر تولید پروژه)به خبرنگار ایسنا گفت که «اسپانسر اول دیگر در پروژه حضور ندارد و الان آژانس مسافرتی “تعطیلات رویایی” و سرمایه‌گذار شخصی اسپانسر پروژه هستند».

«شرفی»مدیر تور جام جهانی برزیل در آژانس مسافرتی یادشده هم این قرارداد را تایید کرد اما جزئیاتی از آن منتشر نشد.

البته در این میان، سخنان«هومن طالبی»هم به‌عنوان اسپانسر اول پروژه جالب است که می‌گوید می‌خواهد از سیدجواد هاشمی شکایت کند: «…هاشمی بعد از این کار خود را با هنرمندان همراه کرد و در انتهای کار زمانی که دوستان قرار بود به جام جهانی اعزام شوند، با اعلام انصراف من، خودش همراه آژانس «تعطیلات رویایی» هنرمندان را به جام جهانی برد. در حالی که ورزشکاران و جانبازانی هم که قرار بود در این کاروان همراه هنرمندان باشند، برده نشدند. ما تا روز چهارشنبه با آقای هاشمی در تماس بودیم و مشکلی وجود نداشت اما یک بامداد پنجشنبه با همه بازیگران تماس می‌گیرند که برای دریافت مدارک خود به آژانس مراجعه کنید… محمدرضا گلزار و محمدحسین لطیفی و تعدادی از هنرمندان از این پروژه به‌دلیل همین موضوع کناره‌گیری کردند».

اما حاشیه دیگر سفر هنرمندان به برزیل نوع حضور پوشش‌های آن‌ها بود که خیلی سر و صدا به پا کرد. هاشمی بدون توجه به پاسخ منتشرشده ازسوی یکی از همسفرانش در این‌باره، همچنین درباره عکس‌های منتشرشده از هنرمندان با شلوارک می‌گوید:«بعضی‌ها با شلوارک فوتبال بازی کردند، چون شرت ورزشی دنبال خودشان نیاورده بودند و بعدش هم آمدند کنار درختی به صورت خودمانی عکس انداختند. بعدش هم یک شیرپاک‌خورده‌ای این عکس‌ را روی اینترنت گذاشت».

او البته درباره عکسی از محمدرضا شریفی‌نیا و نرگس محمدی که در فضای مجازی منتشر و حاشیه ساز شده است، گفت:«باید از خودشان خبر بگیرید. ساعاتی از روز، بچه‌ها در اختیار خودشان بودند و نمی‌توانستیم دنبال این‌ها برویم و ببینیم کجا می‌روند. یا ساعاتی خواب بودند و نمی‌توانستم در اتاق را بزنم ببینیم چه کسی خواب است و چه کسی بیدار».

سیدجواد هاشمی که بسیاری او را به عنوان یک بازیگر موجه می‌شناسند، در برابر این پرسش که «حمایت از تیم ملی چگونه انجام شد و آیا جلسه‌ای با بچه‌های تیم ملی داشتید؟» در این‌باره پاسخ داد:«ما آنجا بچه‌های تیم ملی را می‌دیدیم، چون هم‌هتل‌ بودیم اما جلسه‌ای نه. آخر حمایت یعنی چه؟ در جام جهانی برزیل، هنرمندان بیش از ۱۰۰ هزار عکس با مردم از سراسر دنیا گرفتند. حمایت به چه معناست؟ من می‌خواهم بگویم به ما اصلا احترام گذاشته نشد».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. رزين می گوید

    الهی بمیرم آخی دلم سوخت
    گول خوردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بچه دو ساله اید مگه ؟چرا شعور ملت را در حد پشمک دیدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حتما سام و نرگس هم گول خوردن از نرگس محمدی مور مورم میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. علی می گوید

    اقای هاشمی فکر کردی که باید ی روز جواب مادرت حضرت زهرا رو بدی؟
    جوابی داری برای ایشون؟؟؟؟