برنامه افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه “بمیلا”

0
برنامه افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه طی سال جاری است.

مدیر مالی شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: این برنامه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و به منظور تأمین نقدینگی مورد نیاز مجموعه اجرایی می شود و اقدامات لازم جهت انجام آن نیز در دست پیگیری است.

مرتضی محمدی به اهم فعالیت های شرکت اشاره کرد و گفت: فعالیت های بازرگانی همچون خرید و فروش آهن در حالی اصلی ترین موضوع فعالیت این مجموعه به شمار می رود که فعالیت در حوزه پتروشیمی نیز از برنامه های آتی آن می باشد.

وی در خصوص عملکرد شرکت طی سه ماهه اول امسال ابراز داشت: اگرچه وضعیت معاملات خرید و فروش آهن طی سال گذشته و ماه های ابتدایی امسال چندان پررونق نبوده و عملاً فروردین ماه امسال تولید در صنایع مختلف مناسب نبوده اما با این حال “بمیلا” توانسته عملکرد مناسبی را طی مدت مذکور از خود به نمایش بگذارد.

این مقام مسئول افزود: انتظار می رود این روند طی سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد همراه باشد و با تأمین نقدینگی مورد نیاز شرکت بتوانیم در جهت بهبود وضعیت سودآوری و گسترش فعالیت های آن گام برداریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ