پایان هولناک ازدواج افسر پلیس با قربانی جنسی‌ + عکس

1

افسر پلیس یوتا در اقدامی بی رحمانه دو فرزند و همسر خود را بعد از شکنجه و آزار و اذیت جنسی در اسپینش فورک واقع در جنوب شهر سالت لیک در ایالت یوتای آمریکای به قتل رساند.

 
جاشوآ بارن با استفاده از کلت کمری خود در اقدامی بی رحمانه همسر و دو فرزند خود را به قتل رساند و با جا به جا کردن اجساد قربانیان “هایلی” ۵ و “جایدن” ۷ ساله و همسر خود و انتقال آنان بر روی تخت، خود را نیز به ضرب گلوله کشت.
 
فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث اخبار جنایی
 
پلیس در تحقیقات خود تواسنت نامه‌ای پیدا کند که در آن این افسر پلیس نفرت خود را نسبت به همسر و فرزندانش فاش کرده بود و آنان مقصر در زندگی سیاهش می‌دانست.
 
به گفته مادر “کلی”(همسر جاشوآ) که پس از گذشته ۷ماه از این اتفاق در گفتگوی خود با این خبرگزاری تغییر رفتار افسر پلیس را مرتبط با اقدام بی رحمانه وی دانست.
 
به گفته مادر “کلی” پس از آن که “کلی” از حضور زنی دیگر در زندگی مشترکشان آگاه شد زندگی آنان سمت و سویی دیگر گرفت.همچنین وی از اقدام بی شرمانه جاشوآ نسبت به دخترش پرده برداشت.
 
فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث اخبار جنایی
 
“کلی برن” قبل از آشنای با جاشوآ در یک روز تفریحی از جانب این افسر پلیس مورد تعرض جنسی قرار گرفت و این افسر پلیس برای افشا نشدن این اقدامش حاضر به ازدواج با “کلی” شد و این موضوع تا امروز به طور راز در سینه مادر کلی پنهان بوده است.
 
به گفته سخنگوی پلیس شب قبل از این قتل عام جاشوآ با فرستادن نامه‌ای مبنی از حس تنفر و انزجار وی از “کلی” به صراحت آنان (کلی و دو فرزندشان) را تهدید به مرگ کرده بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. معصومه می گوید

    پناه بر خدا…مردک دیوانه
    نمی خواستی زندگی بکنی ترک شون میکردی خوب…. شاید با رفتنت زندگی شون بهتر میشدbb