بی احترامی علی دایی به قلعه نویی در اردوی ترکیه

0

علی دایی در اردوی ترکیه امیر قلعه نویی را تحویل نگرفت، البته این ادعایی است که عضو هیئت مدیره استقلال آن را مطرح می کند.

  گویا در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و بورسا اسپور ترکیه، اعضای تیم پرسپولیس از جمله بهزاد غلامپور و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان یک به یک سمت استقلالی ها آمدند اما خبری از علی دایی نشد. یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که دایی زیر دوش است و به زودی می‌آید اما بعد از گذشت ۳۰ دقیقه باز هم خبری از دایی نشد. در این لحظه قلعه‌نویی تصمیم گرفت که به هتل محل اقامت‌مان برگردند.
بیوگرافی علی دایی بیوگرافی امیر قلعه نویی اخبار ورزشی اخبار فوتبال

این رفتار دایی از سوی استقلالی ها بی احترامی وی به قلعه نویی تعبیر شده است. سید سعید افجه‌ای عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این رابطه به تسنیم گفته است: دایی به لحاظ سنی کوچک‌تر از قلعه‌نویی است و او با رفتارش احترام کوچک و بزرگ را حفظ نکرد. شاید کار دایی عمدی نبود اما اطرافیانش به او خبر داده بودند که قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال در لابی هتل هستند.

البته این عضو هیئت رییسه استقلال اظهار داشته که قلعه نویی مربی دایی محسوب می شود زیرا زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران شد، دایی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ