باشگاه استقلال عذر آندو و خسرو حیدری را خواست

0

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی پول بیشتری به حیدری بدهد می‌تواند برود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 بهرام افشارزاده با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص حضورش در استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه از کمیته ملی المپیک انصراف داده بودم، گودرزی وزیر ورزش حکم مشاور را برای من ابلاغ کرد و همچنین خواست که به استقلال بروم، ابتدا مقاومت کردم، خیلی‌ها گفتند به استقلال نیا اما من با کمال میل قبول کردم و مسئولیتی را هم که برعهده بگیرم با تمام توان انجام می‌دهم. این یک تکلیف بود و مطمئن باشید با قدرت کار خواهم کرد.

وی ادامه داد: من در فدراسیون وزنه‌برداری هم که بودم ۹ دوپینگی داشتیم اما پس از آن توانستیم نتایج خوبی بگیریم، ۵۰ سال است در ورزش هستم و بدون هیچ چشم‌داشتی کار می‌کنم. به هواداران استقلال هم می‌گویم مطمئن باشند که در استقلال به نحو مطلوب کار خواهیم کرد و بهترین تیم را می‌بندیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تشکر از مدیران سابق این باشگاه گفت: همه کار کردند و یکسری کار هم مانده است که ما باید انجام دهیم از جمله مسائل مالی، ما در این مدت کمپ استقلال را بازسازی کرده و چارت اداری را هم تکمیل کرده‌ایم، کارهای اجرایی به نحو مطلوب پیش می‌رود. در بحث نقل و انتقالات هم نظری جویباری کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

افشارزاده عنوان کرد: نیروهایی که جذب کرده‌ایم خوب هستند و از بازیکنان تیم ملی هم فعلاً بیک‌زاده را جذب کرده‌ایم، با حیدری و صادقی هم در حال مذاکره هستیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود صادقی می‌خواهد کاپیتان تیم باشد گفت: این بحثی است که قلعه‌نویی در آن تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به بحث‌های اقتصادی باشگاه اظهار داشت: تأسیس شرکت سرمایه‌گذاری استقلال، مؤسسه قرض‌الحسنه، زیست محیطی و عام‌المنفعه را در دستورکار داریم. پیش‌پرداخت‌ها هم به بازیکنان جذب‌شده پرداخت شده است. سعی می‌کنیم بدهی برای مدیربعدی به جای نگذاریم.

افشارزاده در خصوص بدهی‌های این باشگاه عنوان کرد:‌۵۳ میلیارد بدهی قطعی و ۱۵ میلیارد بدهی غیرقطعی داریم. ۲۶ میلیارد مالیات است که از این مبلغ ۵ میلیارد آن را پرداخت کرده‌ایم و سعی می‌کنیم با رایزنی‌ها ادامه آن را نیز حل کنیم.

وی در خصوص کمپ استقلال عنوان کرد: مالکیت این کمپ با وزارت مسکن بوده اما در حال حاضر دراختیار باشگاه استقلال است. نثاری شهردار منطقه نوزده و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه را مأمور کردیم که این موضوع را پیگیری کنند.

وی در خصوص اعتراض‌های مهرداد اولادی گفت:‌ او حدود ۱۳۰، ۱۴۰ میلیون طلب دارد که گفته‌ایم دوشنبه به باشگاه بیاید تا بدهی و رضایتنامه او را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد خرید بلیت‌های الکترونیکی بازی استقلال گفت: تجهیزات برای این کار خریداری و نصب شده است، هواداران می‌توانند با ورود به سامانه بلیت خود را خریداری کنند.

افشارزاده در خصوص سقف قرارداد عنوان کرد: سازمان لیگ در مورد بحث قرارداد و جوانگرایی کار خوبی انجام داده است، مبلغی که برای باشگاه‌ها به عنوان سقف درنظر گرفته شده است برای ما کاری نیست اما در کنار آن سعی می‌کنیم سقف قرارداد را هم رعایت کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آندو تیموریان پیشنهاد سه میلیاردی داده است، گفت: ما چنین بودجه‌ای نداریم چون اگر این مبلغ را پرداخت کنیم بقیه کارها روی زمین می‌ماند. آندو هر جا برود برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم، در مورد خسرو حیدری هم باید بگویم هر جا اگر بیشتر از استقلال به او پیشنهاد بدهد می‌تواند برود، ما از آنها تشکر می‌کنیم و هر جا هستند موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه نکونام گفته است با نام من بازی رسانه‌ای می‌شود گفت: من شخصاً به کاپیتان تیم ملی احترام می‌گذارم، در مورد انتخاب مرد سال فوتبال آسیا نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتم، سعی کردیم یخ‌های قبلی را ذوب کنیم اما او در لیست قلعه‌نویی نبود. سرمربی تیم امیر قلعه‌نویی است، در مورد بازیکنان هر تصمیمی می‌تواند بگیرد و ما کاره‌ای نیستیم، او فقط در مورد برد و باخت‌ها باید به ما توضیح دهد، ۹۵ درصد بازیکنانی را که خواسته بود جذب کرده ایم.

افشارزاده در مورد جدایی رحمتی از استقلال گفت: او برای تمدید قرارداد با استقلال شرط گذاشته بود که بابازاده مربی دروازه‌بانان هم در تیم باشد اما قلعه‌نویی خودش واقع‌بین است و این موضوع را قبول نکرد و متأسفانه رحمتی باشگاه را ترک کرده و از قوانین تبعیت نکرد. اینکه گفته می‌شود او یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون گرفته است را من هم از رسانه‌ها شنیدم، خدا می‌داند.

وی در مورد اینکه آیا برای بدهی‌ها نگران نیستید که برایتان مشکل‌‌ساز شود گفت: بدهی‌ها برای چند سال است که انباشته شده است و مسئولیت آن هم با مدیران عامل سابق نیست، باید سعی کنیم به مرور زمان این مشکل را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود اجاره ورزشگاه آزادی برای بازی ۲۷۰ میلیون تومان شده است گفت:‌ این موضوع غیرقابل باور است، فکر نمی‌کنم اینطور باشد، هر بازی تا این مبلغ درآمد ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در جاهای مختلف کار کرده‌اید و نظرتان در مورد جوانگرایی چیست گفت: ما در مورد این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌ایم، آکادمی‌مان زیر نظر صادق‌پور فعالیت می‌کند، در چهار رده تیم داریم، باید به پایه‌ها رسیدگی کنیم چون این کار به ما کمک می‌کنند تا در سال‌های آینده از داشته‌های خودمان استفاده کنیم و بازیکن نخریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ