دو بازیگر مشهور در مهمانی بدرقه روزنامه‌نگار فتنه + عکس

1

مرضیه رسولی خبرنگار حامی فتنه به جرم “تبلیغ علیه نظام و اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات” به دو سال حبس و پنجاه ضربه شلاق محکوم شده است. او این حکم خود را برای به وجود آمدن حمایت “سازمان گزارشگران بدون مرز” رسانه ای می کند و در کمتر از چند ساعت اکثر سایت های ضد انقلاب با پوشش گسترده صفحات شخصی او در شبکه های اجتماعی، به انعکاس این خبر می پردازند. سایت “دویچه وله” فارسی زبان در مطلبی به انعکاس حکم او پرداخته و با تیتر “حکم زندان و شلاق برای مرضیه رسولی خبرنگار حوزه فرهنگ” به بازتاب حکم قوه قضاییه درباره او می پردازد.

بی بی سی” فارسی نیز با عنوان “مرضیه رسولی روزنامه‌نگار ایرانی برای اجرای حکم زندان احضار شد” به استقبال این موضوع می رود و با بیان این موضوع که رسولی با روزنامه های “اعتماد” و “شرق” همکاری دارد، فعالیت او را در زمینه های موسیقی، فرهنگ و نقد کتاب برجسته می کند.

این روزنامه نگار که تصاویر “بدون حجاب” زیادی از او در فضای مجازی وجود دارد، در سال ۹۰ در عملیات هماهنگ دستگاه های اطلاعاتی بازداشت می شود و حکم فعلی او که از سوی قوه قضاییه صادر شده، مربوط به فعالیت های او در چند سال گذشته بوده است.

همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی
تصویر بدون حجاب”مرضیه رسولی” در متروی تهران که نمایه فیس بوک اوست

وی در سال ۹۰ پدر خود را از دست داد و در شرایط روحی نامناسب تحت درمان بوده و به توصیه پزشکان از آن زمان دارو مصرف می کرد.

مرضیه رسولی دوشنبه ۱۶ تیر در صفحه توئیتر خود از تایید این حکم خبر داده و نوشته بود که سه‌شنبه ۱۷ تیر برای اجرای این حکم باید به زندان برود.

او به راحتی حتی چند روز قبل از رفتن به زندان برای اجرای حکم قانونی که از سوی قوه قضاییه صادر شده است، در صفحه توئیتر خود علیه نظام تبلیغ می کند، رسولی در یکی از توئیت‌های خود نوشته: “چرا اینجوری کردن با من. حتا قبل از اینکه به خودم ابلاغ کنن میخوان سریع حکمو اجرا کنن.”

 همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی

صفحه توئیتر مرضیه رسولی و اعلام خبر حکم قضایی خود و نمونه هایی از توئیت های او

این روزنامه نگار اصلاح طلب در دی‌ماه سال ۱۳۹۰ بازداشت و اسفند همان سال پس از حدود یک ماه و نیم با سپردن وثیقه آزاد شد.

مهمترین تخلفات او در ایام فتنه این بوده است که با شرکت در تجمعات غیر قانونی فتنه گران در کوران جولان عناصر ضد انقلاب، در پی ضربه زدن به کشور بوده و دائما فعالیت های خود را با انعکاس گسترده بر روی شبکه های اجتماعی، باعث دامن زده شدن به آشوب های خیابانی و تهییج افکار عمومی می گردیده است.

رسولی در صفحه “فیس بوک” خود به راحتی از مسائل جنسی سخن می گوید و در آخرین نوشته صفحه فیس بوک خود از “تجاوز” و رابطه آن با “شکنجه” سخن به میان آورده است.

همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی
نمایه توئیتر مرضیه رسولی

همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی
تصاویر بدون حجاب رسولی با در فضای مجازی فراوان است

زمینه سازی برای بعد از زندان

رسانه های حامی فتنه برای آن دسته از کارمندان خود که به دلیل فعالیت های غیر قانونی و یا اقدامات مجرمانه خود از سوی قوه قضاییه محکوم می شوند اقدام به هیاهوی رسانه ای می کنند تا علاوه بر اینکه به هم قطاران خود این واقعیت را برسانند که در دوران محکومیت و قبل و بعد از آن تنها نیستند و هم خوراک خوبی برای رسانه های ضد انقلاب آن سوی مرزها فراهم آورند.

هیاهوی ایجاد شده کمک خوبی برای سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری بوده که بتوانند بر تعداد پرونده غیر منصافه خود در باب حقوق بشر ضد ایران بیافزاید. بلافاصله پس از رسانه ای شدن این حکم بود که بیانیه های سازمان های حقوق بشری ضد ایران دوباره شدت گرفت و در آستانه دور نهایی مذاکرات می تواند به عنوان حربه فشار ضد ایران استفاده شود.

همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی

سایت ضد انقلاب”ایران وایر” با انتشار کاریکاتوری از “مانا نیستانی” به ایجاد موج روانی ضد محکومیت او دامن زده است

مهمانی خداحافظی با حضور بازیگران سینما

ضیافتی که بنا بر گفته حاضران در جلسه، برای بدرقه “مرضیه رسولی” به زندان اوین صورت گرفته، در رستوران “زرج” تهران برگزار شده است. نکته جالب توجه حضور بازیگر سینمای ایران برای بدرقه متهم فتنه بوده، مانی حقیقی که در فیلم “ورود آقایان ممنوع” رامبد جوان یکی از نقش های اصلی این  فیلم را به عهده داشت در این مراسم با چهره ای خندان و زبانی گله مند از حکم رسولی به بدرقه متهم فتنه آمده است.

یکی دیگر از بازیگران سینما که در کنار این متهم فتنه قرار دارد، ترانه علیدوستی است. وی نیز از بازیگران پر کار سینما است. تصویر علیدوستی به وسیله دوستانش در این گردهمایی در فیسبوک، منتشر شده است.

نکته مهم در این بین آن است که این هنرمندان شهرت خود را از سینمای جمهوری اسلامی به دست آورده اند اما با سوءاستفاده از موقعیت خود به همسویی با فتنه گران می پردازند.

همسر مانی حقیقی همسر ترانه علیدوستی بیوگرافی مرضیه رسولی بیوگرافی مانی حقیقی بیوگرافی ترانه علیدوستی

مهمانی بدرقه “مرضیه رسولی” روزنامه نگار اصلاح طلب با حضور مانی حقیقی و ترانه علیدوستی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمد می گوید

    کی گفته از صدا صیما شهرت گرفتن تا حالا یه بار هم تصویر اینها از صدا سیما پخش نشده چرا حرف بیخود میزنی . بعد هم این خانم یه ادمیه منتقده دارین پدرشو در می آرین کی گفته ضد انقلاب و فتنه و این حرفاس ؟ منتقده ماشااله شما هم که اصلا نمیدونین نقد چی هست . خجالت بکش از این نوشته هات همه چیزتو به پول نفروش.