سید جواد هاشمی: ممنوع الکار شدن هنرمندان بخاطر شلوارک تاسف آور است

0

سیدجواد هاشمی، بازیگر گفت: خبر ممنوع الکار هنرمندان را من هم درباره ۵ یا ۶ نفر از آنها شنیده ام و اگر واقعی باشد واقعاً متاسفم که بگویم یعنی بابت پوشیدن شلوارک هنرمندان ما باید در تلویزیون ممنوع الکار شوند.

هاشمی با بیان اینکه صدا و سیما باید از ما حمایت کند ، گفت : پیامکی به آقای ضرغامی و رئیس دفتر وی فرستادم و در آن گلایه هایم را بدون تعارف عنوان کردم. امیدوارم با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی کنیم جواب من را بدهند.

هنرمندان در برزیل همسر سید جواد هاشمی بیوگرافی سید جواد هاشمی

وی در ادامه و به کنایه افزود: احتمالاً این هنرمندان قتل انجام داده اند، که چنین حکمی برایشان صادر شده وگرنه ما همه با هم در برزیل بودیم و خلافی از کسی سر نزده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم بنابراین اگر خلافی از کسی سر زده باید به او ابلاغ شود. اگر هنرمندان های ما متهم هستند و یا اینکه مجرم شناخته شده اند باید به آنها اول اطلاع داده شود. اینکه از این طرف و آن طرف بشنویم که فلان بازیگران که به برزیل رفته اند ممنوع الورود به سازمان صداوسیما هستند در شان مردم ما که در کشور اسلامی زندگی می کنیم، نیست.

هاشمی ادامه داد: البته آقای فرجی مدیر شبکه یک به بنده گفت هیچ کسی از هنرمندان به برزیل رفته در تلویزیون ممنوع الکار نیستند. اما وقتی سوال کردم پس چرا اجازه اجرای برنامه شب های شیدایی با توجه به اصرار تهیه کننده این برنامه را به من نمی دهند، گفت؛ ظاهراً تلویزیون با هنرمندانی که از برزیل آمده اند، مشکل دارد.

هنرمندان در برزیل همسر سید جواد هاشمی بیوگرافی سید جواد هاشمی

این بازیگر خاطرنشان کرد: من با حراست فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و جوانان همچنین آقای روانبخش حراست صدا و سیما صحبت کرده ام همگی گفته اند که ما از شما حمایت می کنیم. در واقع هر جا آنها رفته اند ما هم رفتیم.

به گزارش ایرنا، تعدادی از هنرمندان تلویزیون و سینما با عنوان یار دوازدهم، تیم ملی فوتبال کشورمان را در سفر به رقابت های ۲۰۱۴ برزیل همراهی کردند که حضور آنها در این کشور با حاشیه هایی همراه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ