آتش زدن رئیس یک بانک در اهواز

0

وقتی جسد سوخته‌شده رئیس بانک پیدا شد و خانواده‌اش او را شناسایی کردند، هیچ سرنخی از قاتل وی و علت قتل مرد میانسال در دسترس نبود. کارآگاهان از همان لحظات نخست تحقیقات خود را برای برداشتن پرده از راز این جنایت آغاز کردند تا اینکه سرانجام زن جوانی خود را به‌ عنوان قاتل معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مطلب آمده است: ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۱۶ تیرماه بود که فردی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی اهواز خبر از کشف جسدی سوخته‌ به ماموران داد.

فرد تماس‌گیرنده که خود را مامور حراست چاه شماره ۳۴ منطقه دشت گل اهواز معرفی می‌کرد به ماموران گفت: زمانی که در حال سرکشی از چاه‌های منطقه دشت گل اهواز به باغملک بودم، ناگهان متوجه شعله‌های آتش در نزدیکی چاه شدم. وقتی خود را به آتش رساندم با جسدی روبه‌رو شدم که در میان شعله‌های آتش در حال سوختن بود.

پس از دریافت خبر، بلافاصله تیمی از ماموران نیروی انتظامی و آتش‌نشانی راهی محل حادثه شدند و اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند.

در ادامه با اطلاع بازپرس ویژه قتل و همچنین کارآگاهان دایره جنایی از ماجرای کشف جسد، تحقیقات ابتدایی برای شناسایی هویت جسد آغاز شد. تیم‌های پزشکی قانونی حاضر در صحنه ماجرا در همان بررسی‌های اولیه اعلام کردند جسد متعلق به مردی میانسال است که قاتل توسط یک لاستیک او را آتش زده و به قتل رسانده است. همچنین ‌درصد سوختگی آنقدر بالا بود که شناسایی مقتول بسیار سخت و مشکل به نظر می‌رسید.

جسد به سردخانه منتقل شد و کارآگاهان تجسس‌های خود را برای رازگشایی این پرونده در دستور کار قرار دارند. هیچ رد و نشانی از مقتول در دست نبود تا اینکه سرانجام ماموران به همراه این جسد یک کپی نیمه‌سوخته از کارت ملی پیدا کردند که با تلاش مأموران آگاهی مشخص شد که این کارت مربوط به زنی به نام «مدینه» اهل خرمشهر است.

این زن خواهرزن مقتول بود. با شناسایی خواهرزن مقتول، کارآگاهان پس از پیگیری‌های بیشتر متوجه شدند که مرد قربانی «ص. ‌ه» رئیس یکی از شعب بانک صادرات اهواز است.

با گذشت ۵ روز از کشف جسد، زنی به نام «سمیه» به کلانتری اهواز رفت و قتل را بر عهده گرفت.

مجرم که جهت تکمیل پرونده خود به هفتکل منتقل شده است، در بازجویی‌ها اعتراف کرد و گفت: ‌«ه» را با یک ماده بیهوشی و مقداری دوغ بیهوش کردم و با خودروی شخصی‌ام به تنهایی به هفتکل آوردم و با لاستیک و بنزین آن را آتش زدم.

این زن انگیزه‌اش از قتل را فاش نکرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ