کدام فوتبالیست های ایرانی جراحی زیبایی کرده‌اند؟!

0

شایع‌ترین عمل زیبایی ‌در میان بازیکنان فوتبال ترمیم مو است. شاید بتوان با قاطعیت گفت که اولین بی‌مویی ترمیم شده متعلق به پرویز مظلومی بوده است. او در اواخر دهه ۶۰ زمانی که هنوز به ۴۰ سالگی نرسیده بود همه موهایش را از دست داد و ۲۰ سال با موی مصنوعی متحرک یا کلاه‌گیس در انظار ظاهر شد و حتی مورد طنز و مطایبه هم قرار گرفت. او بعد از جدایی خود از استقلال عنوان کرد که در تیم جدیدش بدون کلاه‌گیس روی نیمکت می‌نشیند.

از دیگر افرادی که پشت موهای کم‌شده و تنک‌شده خود را زیاد کردند می‌توان به فرهاد کاظمی، یحیی گل‌محمدی و محسن عاشوری اشاره کرد.

بر اساس فرمول‌های امروزی، مودار شدن دیگر اصلا کار سختی به نظر نمی‌رسد. یک جلسه بی‌ سر و صداست. شخص بی‌مو یا کم‌مو می‌رود و روی یونیت می‌خوابد و بدون احساس درد یا مشکل خاصی در یک جلسه صاحب چند هزار تار مو می‌شود. امروز گل‌محمدی، صاحب بهترین نوع مو در بین کسانی است که موهای کم‌تعداد و کم‌تراکم خود را پرتعداد و پرتراکم کرده‌اند.

آنقدر از صورتش کار کشید که …

امیر قلعه‌نویی به علت ویژگی‌های خاصش، ‌رفتارهای متفاوت و پراسترسی دارد. او روی عضلات اطراف لب و دهان خود فشار زیادی می‌آورد،‌ به پیشانی‌اش زیاد چین وچروک‌ می‌اندازد، چشم‌های خود را بارها منقبض کرده و برای فوکوس کردن در حالت تماشای اطراف به خصوص دوردست‌ها اطراف چشمش چین و چروک می‌افتد. او حتی در آفتاب هم بسیار اندک عینک آفتاب‌گیر که به آفتابی در ایران مشهور است استفاده می‌کند. به همه این مسائل اضافه کنید که او اولا اهل تهران است که هوای نسبتا خشکی دارد و ثانیا صاحب پوست خشکی است و به همین علت با توجه به سنش زودتر صاحب صورتی پر از چین و چروک شده است.

قلعه‌نویی در ۲ دوره، به صورت عمده از بوتاکس استفاده کرده است. چین و چروک‌دار شدن صورت برخی از افراد مسن نسبت به سایرین به دلایلی متفاوت از جمله ژنتیک، میزان چربی و خشکی پوست، نوع سلول‌های پوستی،‌ تغذیه، محل زندگی و درصد تحت تاثیر عوامل و نورهای محیطی و میزان رطوبت است.

در مورد قلعه‌نویی این را هم باید اضافه کرد که شاید صاحب پوست خوبی نباشد اما جنس موهایش و رنگ آن در سن نزدیک ۵۰ سالگی واقعا خوب به نظر می‌رسد.

جراحی در دوبی

فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب استقلال هم از جمله بازیکنانی است که عمل زیبایی روی بینی خود انجام داده است. فرهاد مجیدی بینی خود را زمانی عمل کرد که ستاره تیم الوصل امارت به شمار می‌رفت و در فوتبال این کشور حاشیه خلیج‌فارس فعالیت می‌کرد.

بازیکنی شبیه مدل‌ها

علیرضا نیکبخت واحدی هافبک اسبق و پرحاشیه‌ تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم جزو بازیکنانی بود که در جراحی پلاستیک در ناحیه بینی جزو اولین نفرات به شمار می‌آید. وی که در کل به تیپ و ظاهرش خیلی اهمیت می‌داد و فوتبالیستی مدگرا بود در آخرین سال‌های حضورش در استقلال بینی خود را به تیغ جراحان پلاستیک سپرد تا وی هم از این ناحیه در صورت خود از جذابیت‌ بیشتری برخودار شود. بینی نیکبخت قبل از عمل جراحی هم مشکل خاصی نداشت اما وی را به لحاظ شکل و اندازه قانع نمی‌کرد.

انگار لازم بود

رضا عنایتی بهترین گلزن تمام ادوار مسابقات لیگ برتر هم جزو کسانی است که بینی خود را به دست جراحان متبحر پلاستیک سپرد تا میمیک صورتش را قدری بهتر کند. در ارتباط با جراحی پلاستیکی که رضا عنایتی روی بینی خود انجام داد دوستان و اطرافیانش به وی زیاد خرده نگرفتند زیرا مانند خودش معتقد بودند که وی با توجه به فرم بینی و در کل صورتش نیاز به چنین عملی دارد.

مهدی هاشمی‌نسب، داوود فنایی،‌ داوود سیدعباسی، فراز فاطمی، مهرداد اولادی، مهدی امیرآبادی، فیروز کریمی، محمد احمد‌زاده، افشین پیروانی، حامد کاویانپور، شیث رضایی،‌ حمید درخشان، علی حمودی، علی علیزاده، مهرزاد معدنچی، میثاق معمارزاده، نیما نکیسا، مهرداد میناوند و … نیز از جمله فوتبالیست‌هایی هستند که بینی‌شان را به تیغ جراحی سپرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ