شرط عجیب دختر شایسته بحرینی برای ازدواج با ستاره فوتبال جهان + عکس

1

اگر کریس رونالدو مسلمان شود، حاضرم همسر دومش شوم!

او که در سال ۲۰۱۲ به عنوان ملکه زیبایی بحرین انتخاب شد، چند روز پیش در یک مصاحبه جنجالی با یک روزنامه ورزشی به نام «النادی» آرزویش را گفت که البته آرزوی حیرت‌انگیزی است. شیلا سبت (Shaila Sabt)   در این گفت‌وگواعلام کرد که مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. سبت در این مصاحبه گفت: «من هیچ اعتراضی به ازدواج با ستاره فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم.» او اعتراف کرد حتی اگر همسر دوم رونالدو هم باشد با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارد: «من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.

همسر شیلا سبت ملکه زیبایی شیلا سبت Shaila Sabt

هیچ اعتراضی ندارم همسر دوم او باشم.» البته شیلا یک شرط برای ازدواج با رونالدو گذاشته. تنها درخواست بازیگر بحرینی از رونالدو این است که اعلام کند مسلمان شده. البته این خانم درحالی این درخواست را مطرح کرده که کریس رونالدو در یکی دو سال گذشته با ایرینا شایک نامزد است و حرف‌های او بیشتر از اینکه جنبه درخواست ازدواج از فوتبالیست پرتغالی را داشته باشد، حکم گفت‌وگویی برای به شهرت رسیدن اوست. البته او در این کار هم موفق بود و متن این گفت‌وگو در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت.

همسر شیلا سبت ملکه زیبایی شیلا سبت Shaila Sabt

این بازیگر بحرینی سال گذشته هم جنجال دیگری به پا کرده بود. دختر شایسته مشهور بحرینی در مصاحبه‌ای گفته بود، یک بازرگان سعودی در قبال ازدواج با او۷ میلیون ریال سعودی پرداخت خواهد کرد! ‌شیلا در آن گفت‌وگو فاش کرده بود این بازرگان۷۰‌ ساله است در حالی‌ که خود فقط سال سن دارد. در حال‌حاضر از این بازرگان سعودی مهلت گرفته‌ایم تا خود و خانواده‌ام در مورد این موضوع فکر کنیم و جواب نهایی را به او بدهیم.» البته شیلا با آن پیرمرد تاجر هم ازدواج نکرد ولی آن گفت‌وگو بارها در رسانه‌های عربی منتشر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سیمین می گوید

    خدا شفا بده واقعا . هم شفا بده هم عقل بده.
    خودشم میگه هیچاعتراضی برای ازدواج با رونالدو ندارم . انگار رونالدو دم درشون وایستاده مونده ایشون قبول کنند.
    حالا این خانم مسلمونه چه جوری ملکه زیبایی انتخاب شده ؟ چه جوری تو اون مسابقه شرکت کرده؟