آگهی مزایده اموال بابک زنجانی + عکس

0

این در حالی است که طی روزهای اخیر ۵ مرحله آگهی برای فروش اموال متعلق به این شرکت در روزنامه های سراسری به چاپ رسیده است. در این مزایده ها اموال میلیاردی بابک زنجانی در تهران و کیش و همچنین چند دستگاه خودرو دیده می شود.

البته در این آگهی ها ۲ شماره تماس اعلام شده که در صورت تماس با این شماره ها از آن سوی خط اعلام می شود شماره مورد نظر موقتا قطع است و هیچ گونه ارتباط تلفنی با شرکت وجود ندارد.

دارایی بابک زنجانی ثروت حمید استیلی ثروت بابک زنجانی بیوگرافی بابک زنجانی املاک بابک زنجانی
 
ویلای ۵ هزار متری در لواسان، هتل های بین المللی در قشم و کیش، یک واحد آپارتمان ۴ میلیاردی در خیابان ولیعصر، مجتمع تجاری ۲۶ هزار متری در حوالی پارک وی به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان و چندین خودرو از مهمترین اموال بابک زنجانی است که در این مزایده به معرض فروش قرار داده شده است.

مجتمع تجاری به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در حوالی ونک، مجتمع مسکونی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در خیابان باهنر، سه هتل در جزیره کیش به ارزش ۲۳۰میلیارد تومان و یک هتل نیمه ساخته در جزیره قشم به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان از دیگر اموال باباک زنجانی است که در این مزایده به معرض فروش گذاشته شده است.

از سوی دیگر نیز پیش از این باشگاه راه آهن که متعلق به شرکت توسعه هلدینگ سورینت بود به حمید استیلی فروخته شد.

۲۷ مورد اموال بابک زنجانی در آخرین مزایده هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. 

حال باید دید سه گروه که برای خرید اموال بابک زنجانی اعلام آمادگی کرده اند حاضر به پرداخت این رقم ها برای خرید اموال هستند و یا اموال بابک زنجانی با همین قیمت در اختیار وزارت نفت قرار خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ