دختر جنجالی دیوید بکام! + عکس

0

دیوید بکام آنقدر مشهور است که این شهرت وی به اعضای خانواده اش حتی کوچکترین فرزندش یعنی هارپر هم سرایت کرده است.

  هارپر دختر دیوید بکام تنها سه سال دارد. این کوچولو که سه برادر بزرگ تر از خودش دارد دردانه ستاره محبوب اما بازنشسته انگلیسی هاست. یک مجله انگلیسی به نام ok این دختر کوچک بکام را یکی از مشهورترین و البته جنجالی ترین کودکان دنیا معرفی کرده است. جالب است بدانید که کوچک ترین اتفاق در رابطه با هارپر سه ساله تیتر رسانه ها می شود. برای مثال قیمت مجموع کفش های او، اتومبیل کوچک و مسائلی دیگر از این دست برای رسانه ها بسیار جالب است.

همسر فوتبالیستها همسر دیوید بکهام فرزندان دیوید بکهام دختر زیبا دختر دیوید بکهام خوش تیپ ترین دختر بیوگرافی دیوید بکهام

هارپر سال گذشته خوش تیپ ترین دختر بریتانیا لقب گرفت. اما دیوید بکام از اینکه دختر کوچکش اینگونه شهرت دارد بسیار ناراضی به نظر می رسد. وی عنوان داشته که دلش می خواهد دخترش همانند کودکان معمولی دیگر بزرگ شود. بکام و همسرش ویکتوریا چندین بار با پیشنهاد کارگردانان سینما مبنی بر حضور دخترشان در فیلم های مختلف مواجه شدند که آن را رد کردند.

البته ویکتوریا بکام تمایل زیادی برای مطرح کردن دخترش در رسانه ها دارد. او تلاش می کند هارپر در آینده به نزدیک ترین دوست پرنس جورج شاهزاده یک ساله انگلیسی ها تبدیل شود. ویکتوریا که ارتباط خوبی با عروس ملکه انگلیس یعنی کیت میدلتون دارد از سال گذشته این برنامه را آغاز کرده است.

همسر فوتبالیستها همسر دیوید بکهام فرزندان دیوید بکهام دختر زیبا دختر دیوید بکهام خوش تیپ ترین دختر بیوگرافی دیوید بکهام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ