عرضه لپ‌تاپ‌ ارزان قیمت ۱۹۹ دلاری با ویندوز ۸.۱

0

همزمان با تمرکز گوگل با عرضه کروم بوک‌های خاص خود مایکروسافت هم برای حفظ توان رقابتی خود به دنبال عرضه لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ۱۹۹ دلاری مجهز به ویندوز ۸.۱ است.

مشخصات کروم بوک‌ مشخصات HP Chromebook 11 قیمت لپ تاپ قیمت کروم بوک‌ قیمت HP Chromebook 11

 دیجیتال ترندز، کوین تیونر از مدیران برجسته مایکروسافت پیش از این از برنامه‌های این شرکت برای عرضه نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت مجهز به ویندوز خبر داده بود. اقدامی در رقابت با گوگل که لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم عامل کروم خود را با همکاری شرکت های مختلف طراحی و روانه بازار می کند.

پیش از این مایکروسافت از عرضه Acer Aspire Switch 10 به قیمت ۳۸۰ دلار و Aspire Aspire ES به قیمت ۲۷۸ دلار خبر داده بود و حال از لپ تاپ دیگری به نام استریم ساخت شرکت اچ پی رونمایی کرده که تنها ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و از پاییز در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. هنوز در مورد جزییات فنی و مشخصات این لپ تاپ اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

مشخصات کروم بوک‌ مشخصات HP Chromebook 11 قیمت لپ تاپ قیمت کروم بوک‌ قیمت HP Chromebook 11

در حال حاضر دو مورد از محبوب‌ترین لپ‌تاپ های عرضه شده در فروشگاه آمازون را کروم بوک های گوگل تشکیل می دهد و احتمالا به همین دلیل مایکروسافت هم قصد دارد دست به اقدامی مشابه بزند. این دو کروم بوک که Acer C720 و HP Chromebook 11 نام دارند، هر دو به قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ