انسان عجیب الخلقه / چشمهای دختر روسی درون بدن افراد را می‌بیند! + عکس

0

در دنیای سینما با به کارگیری جلوه‌های ویژه، انواع و اقسام شخصیتهای ایکس من و نامرئی و دارای امکانات خارق العاده فراوانند اما در دنیای واقعی دختری به نام ناتاشا (Natasha Demkina) هست که چشم‌هایش ظاهراً توانایی و قدرت اشعه ایکس را دارند و او می‌تواند بدون هیچ وسیله دیگری اعضای درونی بدن دیگران را ببیند و از وجود بیماری یا شکستگی در آن‌ها خبر دهد.

ناتاشا دمکینا عکس های جالب و زیبا دختر انسان عجیب اخبار جالب Natasha Demkina girl

 ۱۰۰سال پس از کشف اشعه نامرئی ایکس از سوی فیزیکدانی آلمانی، که با آن می‌شد از اعضای داخلی بدن انسان همچون استخوان‌ها و… عکسبرداری کرد، دختری جوان در روسیه پزشکان را با قابلیت خارق العاده چشمانش متعجب کرد.
پراودا در گزارشی نوشت، ناتاشا دمکینا Natasha Demkina ادعا می‌کند با اشعه‌ای که در چشمانش وجود دارد به راحتی می‌تواند اعضای داخلی بدن انسان‌ها را ببیند و گاهی اوقات بهتر از خود پزشکان به تشخیص مشکل بیماران بپردازد.

ناتاشا دمکینا عکس های جالب و زیبا دختر انسان عجیب اخبار جالب Natasha Demkina girl

او در سال ۱۹۸۷ در مسکو به دنیا آمد و هم اکنون در مرکز بیماری‌های خاص بیمارستان مسکو مشغول کار است.
ناتاشا در برابر نگاه‌های ده‌ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که به خاطر او به روسیه رفته بودند گفت: «همراه مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان متوجه شدم چشمانم جور دیگری می‌بیند. در کمال حیرت متوجه شدم که می‌توانم اعضای داخلی بدن مادرم را ببینم، بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضای بدنش در چه حالتی هستند و چطور کار می‌کنند. از آن به بعد دیگر چشم‌های من به حالت عادی بدن انسان‌ها را نمی‌بیند، چون می‌توانم برای چند ثانیه اندام‌های درونی بدن آن‌ها را به صورت رنگی ببینم و حتی وضعیت آن‌ها را تحلیل کنم. من خودم به این نوع نگاهی که دارم، اسم دید پزشکی را گذاشته‌ام.»

تاتیانا ولادیموفنا Tatyana Vladimovna مادر ناتاشا درباره توانایی عجیب دخترش می‌گوید: «اگر چه ناتاشا نسبت به هم سن‌ و سال‌هایش از بلوغ فکری بیشتری برخوردار است اما از نظر کودکی و شیطنت‌هایش در دوران طفولیت هیچ تفاوتی با دیگر بچه‌ها نداشته.»
به گزارش جام جم سرا، خانم ولادیموفنا معتقد است قدرت یادگیری ناتاشا بسیار سریع‌تر از دوستانش است. به گفته او ناتاشا وقتی که شش ماهه بود لب به سخن گفتن گشود و در یک سالگی می‌توانست اشعار و داستان‌های الکساندر پوشکین شاعر روسی و نویسنده قرن ۱۸ را به راحتی تکرار کند و در سن سه سالگی تسلط کاملی به الفبای روسی پیدا کرده بود.

هنگامی که ناتاشا ده ساله بود تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت. چند روزی از این عمل می‌گذشت که مشخص شد چند تکه از گاز استریلی که برای تمیز کردن محل جراحی از آن استفاده می‌شده در بدن او جا مانده است و به این ‌ترتیب طی یک عمل دیگر گازاستریل‌هایی که جا مانده بود برداشته شد و دقیقا یک ماه بعد از این عمل جراحی بود که چشم‌های ناتاشا توانایی عجیبش را در دیدن اعضای داخلی بدن انسان‌ها به دست آورد.
پس از اینکه ناتاشا ارگان‌های داخلی بدن مادرش را موبه مو شرح داد، داستان قدرت چشمان او دهان به دهان گشت و به گوش رسانه‌های محلی روسیه هم رسید. داستان توانایی منحصر به فرد او در بهار سال ۲۰۰۳ در یک روزنامه محلی منتشر شد و در نوامبر‌‌ همان سال ناتاشا در یک کانال تلویزیونی روی آنتن رفت.
پخش تصویر ناتاشا دمکینا توجه روزنامه‌های انگلیسی را به خود جلب کرد و به همین منظور ناتاشا به لندن دعوت شد و در پی آن به نیویورک و توکیو هم سفرکرد.

ناتاشا دمکینا عکس های جالب و زیبا دختر انسان عجیب اخبار جالب Natasha Demkina girl

تشخیص زخم معده پزشک

برای اثبات درستی گفته‌های ناتاشا، جمعی از پزشکان روسیه تصمیم گرفتند تا آزمایشاتی روی او انجام دهند. آن‌ها از ناتاشا خواستند تا هر چه را که در معده یکی از پزشکان حاضر می‌بیند بر روی کاغذ نقاشی کند. چیزهایی که ناتاشا در این آزمایش می‌کشید و ادعاهایی که می‌کرد بسیار حیرت‌آور بود. او در نقاشی جای زخم معده دکتر را به خوبی نشان داده بود و در جواب پزشکی که به او اصرار می‌کرد یکی از بیماران مبتلا به سرطان معده است پاسخ داد که او تنها چیزی شبیه یک کیست را در معده بیمار مشاهده می‌کند.
در سال ۲۰۰۴ روزنامه سان چاپ لندن دمکینا را به انگلستان دعوت کرد تا در بیمارستان آنجا هم مورد آزمایش قرار بگیرد. تشخیص‌هایی که ناتاشا می‌داد با تشخیص پزشکان حرفه‌ای مو به مو مقایسه می‌شد و نکته جالب اینجا بود که هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود نداشت. به گفته شبکه دیسکاوری، ناتاشا دمکینا تمام شکستگی‌های موجود در بدن مصدومی را که تازه تصادف کرده بود درست و دقیق تشخیص داد. نکته عجیب‌تر اینجا بود که ناتاشا در حین یک مصاحبه تلویزیونی رو به مجری برنامه کرد و گفت: «قوزک پای شما قبلا دچار آسیب‌دیدگی شده. این طور نیست؟» با این سوال مجری یک نگاه به پایش و یک نگاه به صورت دختر انداخت و در کمال ناباوری گفته ناتاشا را تایید کرد.
البته همیشه هم تشخیص‌های این دختر نوجوان درست از آب در نمی‌آمد؛ مثلا بعد از بازگشتش از انگلستان معلوم شد که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به کریس استیل یکی از پزشکان عمومی که با او مصاحبه می‌کرد گفت که او دچار بیماری‌هایی از جمله سنگ کلیه، درد صفرا، کبد و پانکراس شده است. پس از این ادعا دکتر استیل تحت آزمایشات دقیقی قرار گرفت و مشخص شد که هیچ‌یک از تشخیص‌های ناتاشا صحت نداشت و دکتر در سلامت کامل به سر می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ