مرگ دردناک مامور انتظامی توسط همکارش در تهران

0

۲۰ بهمن سال گذشته صدای شلیک گلوله‌ای در افسر نگهبانی یکی از کلانتری‌های تهران به گوش رسید و بلافاصله ماموران حاضر در محل خود را به محل کار افسر نگهبانی رساندند و با جسد همکارشان روبه‌‌رو شدند. وقتی ماموران اورژانس به محل رسیدند مرگ مامور را تایید کردند و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ضارب که خودش از افسران پلیس بود بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او شلیک به سمت همکارش را یک تصادف توصیف کرد و گفت: «روز قبل از حادثه برای تحویل پست آمدم و پست را تحویل گرفتم تا صبح در اتاق افسر نگهبانی آماده‌باش بودم. حدود ساعت هفت‌صبح که با من تماسی گرفته ‌شد و خواستند گزارش انبار اسلحه را بدهم یادم افتاد اسلحه را بازبینی نکرده‌ام بلافاصله به انبار رفتم. یک سلاح را قبلا تحویل نگرفته ‌بودم آن را گرفتم و در حال چک‌کردن تفنگ بودم لوله سلاح را به سمت کمد گرفته‌ بودم، گلنگدن را کشیدم و در همین حین همکارم ایستاد و همزمان تیر شلیک شد و به سر او برخورد کرد. من خصومتی با او نداشتم و هیچ دلیلی وجود نداشت که بخواهم او را بکشم و شلیک به سمت او کاملا اتفاقی بود.

متخصصان اسلحه‌شناسی با توجه به ادعای این مرد به دستور بازپرس سلاح موردنظر را بررسی کردند و مشخص شد سلاح سالم است و اگر به عمد به ماشه فشار وارد نمی‌شد امکان شلیک وجود نداشت. همچنین تحقیقات از همکاران متهم و مقتول نیز انجام گرفت و باوجود اینکه آنها هم تایید کردند خصومتی بین این دو نبود اما متهم در مورد نظریه کارشناسان اسلحه توضیحی نداشت.

با توجه به شکایت اولیای‌دم، نظریه کارشناسان اسلحه و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد این در حالی است که متهم تاکید دارد عمدی در کار نبود و هیچ مشکلی با همکارش نداشت که بخواهد گلوله را مستقیم و آن هم در محل کارش به او شلیک کند.این پرونده به زودی در شعبه۱۱۳ دادگاه کیفری‌ استان تهران رسیدگی می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ