مسافر خوش شانس جامانده از هواپیمای مالزی + عکس

0

هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی عصر امروز به وقت محلی در حالی که از آمستردام راهی کوالالامپور بود، با ۲۹۸مسافر و خدمه در شهر تورز در جنوب‌شرق اوکراین سقوط کرده است.

اخبار جالب

هواپیمای خطوط هوایی مالزی که شب گذشته در شرق اوکراین سقوط کرد، حامل ده‌ها تن از محققان برجسته مبارزه با ایدز و کارکنان سازمان بهداشت جهانی بوده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «دیلی‌تلگراف»، بیش از ۱۰۰ نفر از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی در شرق اوکراین، محققان تراز اول در زمینه مبارزه با ایدز هستند که در برای شرکت در نشستی بین‌المللی راهی ملبورن بوده‌اند.
 
کارکنان سازمان بهداشت جهانی، محققان علوم پزشکی، پزشکان و فعالان مبارزه با ایدز از جمله این قربانیان هستند. «گلن توماس» مشاور رسانه‌ای سازمان بهداشت جهانی از جمله شناخته‌شده‌ترین کشته‌های این حادثه است. این افراد قصد داشته‌اند در بیستمین کنفرانس بین‌المللی ایدز شرکت کنند.
 
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی پنج‌شنبه شب در شرق اوکراین سقوط کرد.
 
گفته می‌شود برخورد یک موشک زمین به هوا عامل سقوط این هواپیما بوده است. تمامی ۲۹۸ سرنشین هواپیمای پرواز «ام‌اچ ۱۷» کشته شده‌اند.
 
دولت و استقلال‌طلبان اوکراین یکدیگر را به ساقط کردن این هواپیما متهم کرده‌اند. استقلال‌طلبان می‌گویند برد تسلیحاتشان به ارتفاع پرواز هواپیماهای تجاری نمی‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ