واردات مواد نیروزا و دوپینگی توسط یک آقازاده ورزشی

0

یک آقازاده ورزشی اخیرا به واسطه ارتباط هایی که دارد، نقشی اساسی در واردات مکمل‌های غذایی و مواد نیروزا ایفا می کند.

  سایت خبری پیام نو نوشت: اخیرا پسر یکی از مدیران باسابقه دستگاه ورزش اقدام به تاسیس شرکتی کرده که از کانال ان بخش اعظمی از مکمل های غذایی و انرژی زا را وارد ایران کرده و در اختیار برخی ورزشکاران و حتی فدراسیون های ورزشی قرار می دهد.
مواد نیروزا اخبار ورزشی

تا اینجای قضیه موضوع شاید یک روال طبیعی باشد و بتوان دفتر او را هم در کنار سایر دفاتری که واردات مورد نیاز ورزشکاران را انجام می دهند، قرار داد. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود. چون گویا در پشت پرده این پروسه اتفاقات دیگری هم رخ می دهد که خیلی مطلوب ورزش کشور، فدراسیون ها و خود ورزشکاران نیست.

طبق آنچه که خبرنگار پیام نو کسب اطلاع کرد این آقازاده ورزشی دفتر خود را در خیابان پر تردد میردادماد بنا کرده و واردات محصولاتش را هم به واسطه دوستانی که پدرش در کشور آلمان دارد، از این کشور اروپایی انجام می دهد. نکته جالب قضیه اینکه او در کنار مکمل های مجاز خوراکی ورزشکاران، برخی مواد نیروزا را هم وارد کشور می کند که هر ورزشکاری با مصرف آنها به دام دوپینگ می افتد و مصیبت هایی که به طور خودخواسته یا ناخواسته گریبانش را خواهد گرفت.

پدر این آقازاده ورزشی هم اکنون در یکی از فدراسیون ها فعال است و در طول سال های اخیر همواره چه در سازمان تربیت بدنی سابق و چه وزارت ورزش کنونی جزو صاحب منصبان بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ