حادثه تلخ و هولناک در پی اختلاف خانوادگی در شهرضای اصفهان + عکس

2

مردی در پی اختلاف با همسرش پس از دار زدن دو دختر خردسالش در باغی متروکه در حومه شهرستان شهرضای استان اصفهان، خود را حلق آویز کرد.

 چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شهرضا تماس گرفت و خبرداد که برادرش پس از قتل دو کودکش، خودکشی کرده است.

حوادث شهرضا حوادث اصفهان اخبار قتل اخبار حوادث

به گزارش جام جم در پی این تماس ماموران انتظامی به محل حادثه که باغی متروکه در حومه شهر بود، اعزام و با جسد دو دختر خردسال هفت و دوازده ساله ـ که طناب‌ دور گردنشان بود، روبه‌رو شدند و پس از جستجو در باغ متروکه، جسد حلق آویز شده پدر این دو کودک را یافتند.

با کشف اجساد این سه نفر موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش و با هماهنگی قضایی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.

در پی این حادثه عموی کودکان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت و به ماموران گفت: از مدتی پیش میان برادرم و همسرش اختلاف وجود داشت به طوری که همسرش تصمیم گرفته بود طلاق بگیرد و همراه دو دختر هفت و دوازده ساله‌اش به نام‌های «نگین» و «نگار» به خانه پدری‌اش در یکی از شهر‌های جنوب استان فارس رفته بود.

وی اضافه کرد: روزحادثه برادرم با من تماس گرفت و گفت دیگر نمی‌تواند به این زندگی ادامه دهد و در خلال صحبت‌هایش متوجه شدم، برادرم هر دو دخترش را کشته است و قصد خودکشی دارد.

وی افزود: حرف‌های برادرم را باور نمی‌کردم. از او خواستم همان جا بماند تا خودم را به او برسانم. بسرعت به نشانی‌ای که داده بود، رفتم و در حالت ناباورانه با اجساد برادرم و دو دخترش رو‌به‌رو شدم.

در پی اظهارات این مرد، مادر کودکان شناسایی و به مرکز پلیس فراخوانده شد. او نیز به پلیس گفت: با شوهرم اختلاف و درگیری داشتیم. اما به خاطر بچه‌ها سعی می‌کردم به زندگی با او ادامه دهم. اما شوهرم حاضر به تغییر رفتارش نبود و این اواخر شکاک شده بود و من و بچه‌ها را اذیت می‌کرد.

وی اضافه کرد: از این وضع خسته شده بودم، به همین دلیل همراه دو دخترم به خانه پدری‌ام باز گشتم. یک روز پیش از حادثه شوهرم به ملاقاتمان آمد و با زور و تهدید بچه‌ها را با خودش برد. روز بعد اطلاع یافتم آنها را کشته و خود نیز خودکشی کرده است.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه در پلیس آگاهی شهرضا، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برای تکمیل این گزارش قصد داشتیم با مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان گفت‌وگو کنیم که آنها از ارائه هر گونه توضیح در این زمینه خودداری کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سحر راد می گوید

    تاسف

  2. امید می گوید

    واااااااای
    واقعا اینا انسان هستن؟
    آخه اون بچه های بیچاره چ گناهی داشتن؟
    من خودم یه دختر ۳ساله دارم حاضر نیستم خار به پاش بره، جونم به جونش بسته س،
    آخه این لعنتی چقدر حیوون بوده؟!!!