بانک حکمت ایرانیان ۱۰ تومان سود داد

0

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بانک حکمت ایرانیان با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد و براساس تصمیمات این مجمع ۱۰۰ ریال سود به هر سهم تعلق گرفت.

در ابتدای این مجمع مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به بیان گزارش عملکرد سال ۹۱ پرداخت و گفت: در سال گذشته علی رغم آنکه نظام بانکی کشور در مسیر تحولات اساسی قرار داشته و با مشکلات زیادی همچون تحریم‌های پی در پی و بلوکه کردن ثروت بانک‌ها در برخی کشورها مواجه بود، توانستیم ضمن افزایش سرمایه به توسعه بانکداری الکترونیک و تهجیز شعب جهت جذب نقدینگی و فعالیت‌های اقتصادی بپردازیم.

وی افزود: در سال گذشته توانستیم در پروژه ۱۲۰۰ واحدی باغ بهشت و ۰۶ جواد الائمه پاسداران سرمایه گذاری کرده و در کنار آن به بیش از ۱۹۳هزار نفر تسهیلات پرداخت کنیم.

در این مجمع همچنین بازرس قانونی به ارائه گزارش حسابرسی پرداخت و سپس با تایید سهامداران مبلغ ۱۰۰ ریال سود به هر سهم اختصاص یافت.

همچنین روزنامه‌های کثیر الانتشار این بانک جهت ارائه اخبار و گزارش‌ها، روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات انتخاب شدند که سال گذشته روزنامه همشهری به جای اطلاعات بود.

همچنین پاداش هیات مدیره ۱۴۰ میلیون تومان ناخالص و حق الزحمه هر جلسه هیات مدیره جلسه‌ای ۴۰۰ هزارتومان و مجموعا در ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان در نظر گرفته شد ضمن آنکه موسسه فاطر هم مانند سال قبل به عنوان موسسه بازرس انتخاب شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ