گاف عجیب استقلال در فصل نقل و انتقالات / آبی‌ها بدون دفاع وسط لیگ را شروع می کنند؟

0

استقلال با بی توجهی مسئولانش در روزهای پایانی نقل و انتقالات حالا مجبور از لیگ را بدون دفاع وسط آغاز کند.

  پنجره تابستانی نقل و انتقالات بسته شد و همه تیم ها بار خود را بستند و در حال اتمام دوران آماده سازی خود هستند. در این بین باید گفت استقلال بیش از دیگران در این میان فعالیت و بیشترین تغییر را در ساختار خود داشت.
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال سوتی ورزشی اخبار ورزشی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دیدگاه ها در مورد نقل و انتقالات استقلال متفاوت است اما با وجود همه آن دیدگاه ها که برخی آن را خوب می دانند و برخی با توجه به خواست سرمربی که در لیست اولیه اش بازیکنان دیگری وجود داشتند و کسان دیگری خریداری شدند آن را بد می دانند باید به یک اشتباه بزرگ در این فصل اشاره کرد که اتفاقی نبود بلکه کوتاهی کردن در این رابطه بود.

استقلال در واقع تنها دو دفاع وسط تخصصی خریداری کرد که ده روز قبل از پایان نقل و انتقالات یکی (حنیف) و سه روز قبل از پایان نقل و انتقالات دومی (صادقی) مصدوم شدند اما استقلال با وجود اینکه این نکته را دید اما باز هم در این رابطه اقدامی انجام نداد!

برخی مواقع هست که بازیکنی مصدوم می شود مثلا وسط فصل و البته نمی توان برای جایگزینی او اقدامی انجام داد اما استقلالی که دو دفاع وسطش را در روزهای باز نقل و انتقالات مصدوم دید چرا در این رابطه اقدامی انجام نداد؟

اینکه قرار بوده مهدی کریمیان از لیست خارج شود و محمد حسینی جانشین او شود به کنار؛ چرا که این مهم رخ نداد اما استقلال عملا حتی آخرین خرید خود را هم به دفاع وسط اختصاص نداد و این چیزی جز بی توجهی به اتفاقات رخ داده معنی نمی دهد، حتی اگر این اتفاق رخ نمی داد هم استقلال باید دو مدافع جانشین برای صادقی و عمران زاده در نظر می گرفت اما این تیم در نقل و انتقالات به جای همه آنها تنها هافبک گرفت!

حالا از بین برهانی و کریمی تنها یکی می تواند به میدان برود از بین قاضی و شهباززاده هم تنها یکی به میدان می رود. البته می توان جور دیگر هم چید اما در مجموع همین است که نوشتیم.

مثلا از بین کرار و کریمیان هم تنها یک نفر به میدان می رود که همه این ها درست است چرا که یک بازیکن باید بازیکن ذخیره هم داشته باشد اما در دفاع وسط رزروهای احتمالی مگویان و خرسند نیا هستند! که مگویان در واقع رزرو بیگ زاده هم هست!

پرسش این است که با وجود این علائم و با وجود این نشانه ها و وجود فرصت برای تغییر شرایط چرا استقلال به قلب دفاعش بی توجهی کرد؟ چرا چنین شرایطی را ایجاد کرد که تقریبا بدون مدافع وسط ذخیره ثابت شده به لیگ رسید؟

استقلال بازیکن کم ندارد اما اینجا در قلب دفاع نگرانی دارد. اگر جراحی صادقی به درازا کشیده شود و اگر مصدومیت حنیف به درازا بکشد آن وقت تکلیف استقلال چیست؟ با مگویان و خرسندنیا می خواهد به مصاف سپاهان و امثالهم برود؟(نود)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ