ثروت اعجاب انگیز یک منتقد مشهور سرمایه داری

0
تنها یکی از املاک مایکل مور ،که یکی از مشهورترین منتقدان نظام سرمایه داری است، دو میلیون دلار قیمت دارد.
مایکل مور در ۲۳ آوریل ۱۹۵۴ در فلینت، ایالت میشیگان، آمریکا بدنیا آمد. در دانشگاه میشیگان در رشتهٔ خبرنگاری تحصیل کرد و کار حرفه‌ای خود را با ویراستاری مجله دانشگاه میشیگان آغاز کرد. پس از تحصیل به فیلم‌سازی مستند و برنامه‌سازی برای تلویزیون روی آورد. ویژگی اصلی فیلم‌های او زبان تند و جسورانه‌اش علیه سیاست‌مداران بخصوص سیاست‌مداران آمریکا است.او همچنین کتابی به نام وطنم کجاست را تالیف کرد و انتقادهای صریح و تندی علیه دولت جرج بوش وارد کرد.
میلیونر شدن دانلود فیلم مایکل مور ثروتمند شدن بیوگرافی مایکل مور Michael Moore
 
 ماجرای جدا شدن مایکل مور (Michael Moore) از همسرش باعث شده که میزان ثروت این مستندساز آمریکایی مشخص شود و حقیقت این است که آقای مور که یکی از منتقدان مشهور نظام سرمایه داری آمریکا محسوب می شود و در ماجرای جنبش اشغال وال استریت نیز یکی از حامیان معترضان بود خود به یک درصد ثروتمند جامعه تعلق دارد، یعنی همان گروهی که سبک زندگی آن ها همواره با انتقاد آقای مور همراه شده است.
میلیونر شدن دانلود فیلم مایکل مور ثروتمند شدن بیوگرافی مایکل مور Michael Moore
 
مایکل مور میلیون ها دلار ثروت دارد و علاوه بر آن ۹ ملک نیز در میان دارایی های او دیده می شود، املاکی که تنها یکی از آن ها ۲ میلیون دلار قیمت دارد. وبسایت بیزنس اینسایدر نیز نوشته که خانه مور در میشیگان شمالی نشان می دهد که سبک زندگی او هیچ شباهتی به سبک زندگی افراد معمولی ندارد. آقای مور مستندسازی است که فیلم های “بولینگ برای کلمباین”، “فارنهایت ۹.۱۱” و “سرمایه داری: یک داستان عاشقانه” از مشهورترین فیلم های او محسوب می شوند.
میلیونر شدن دانلود فیلم مایکل مور ثروتمند شدن بیوگرافی مایکل مور Michael Moore
همچنین کتاب هایی مانند “سفید پوستان ابله” و “رفیق، کشور من کجاست؟” نیز توسط آقای مور منتشر شده اند. مایکل مور یکی از منتقدان سرسخت جمهوری خواهان محسوب می شود و اعتقاد دارد که نظام سرمایه داری حاکم بر آمریکا ناعادلانه است. او همچنین از منتقدان نظام بهداشت و درمان آمریکا نیز محسوب می شود. با اینکه آقای مور یکی از منتقدان اصلی ۱ درصد ثروتمند جامعه آمریکا محسوب می شود اما به نوشته بیزنس اینسایدر در واقع سبک زندگی این مستندساز نیز مشابه همان گروهی ۱ درصدی است که مورد انتقاد مایکل مور قرار می گیرند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ