سهام پیشنهادی برای خرید کوتاه مدت

0

در پنجاهمین نظرسنجی‌که از سوی شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا انجام شده است، ۵۷ فعال حقوقی اعم از شرکت‌های کارگزاری، سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه، بیمه‌ای، سبد گردان و مشاور سرمایه‌گذاری مشارکت کرده‌اند.

در این نظرسنجی مشارکت‌کنندگان درخصوص دلایل استقبال از صنعت فولاد، از محرک‌های اقتصادی به عنوان محرک‌های تاثیرگذار بر صنعت فولاد یاد کرده‌اند که منجر به افزایش تقاضا و در نهایت رشد قیمتی سهام فولادی خواهد شد. رونق اقتصادی و توسعه طرح‌های عمرانی، افزایش تقاضای داخلی و صادرات، مشخص شدن وضعیت بهره مالکانه، افزایش نرخ جهانی و تغییرات نرخ ارز و افزایش نرخ داخلی در بورس کالا به عنوان مهم‌ترین‌ این محرک‌ها مورد اشاره قرار گرفته است. به اعتقاد این مشارکت‌کنندگان، در صورت تغییر مسیر اقتصاد از رکود تورمی به رونق اقتصادی، شاهد توسعه طرح‌های عمرانی، افزایش ساخت‌وساز مسکن و افزایش تولید در بخش خودرو خواهیم بود که همه این موارد به افزایش تقاضا منجر خواهد شد.

در بخش دیگر این نظرسنجی به‌دلیل رشد قیمتی برخی نمادها و به واسطه آن حرکت مثبت شاخص، هفته جاری هفته‌ای آرام پیش‌بینی شده است.  شرکت‌های هلدینگ خلیج‌فارس، لیزینگ رایان سایپا، تراکتور سازی ایران، سرمایه‌گذاری خوارزمی، زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه ملی، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و سرمایه‌گذاری البرز به عنوان سهام مناسبی معرفی شده‌اند که سرمایه‌گذاران می‌توانند در بازه یک هفته‌ای به سرمایه‌گذاری در آن مبادرت ورزند.

اما برای یک دوره میان‌مدت (سه تا ۶ ماهه) سهام شرکت‌های هلدینگ خلیج‌فارس، ایران‌خودرو، پتروشیمی جم، تاپیکو، فولاد مبارکه، مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، لیزینگ رایان سایپا و پتروشیمی زاگرس پیشنهاد شده است.

سهام سود ده سهام پرسود بهترین سهام برای خرید در بورس اخبار بورس امروز

سهام سود ده سهام پرسود بهترین سهام برای خرید در بورس اخبار بورس امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ